Mensen (MBR & Pinkbike fora) die de Twistloc hebben vervangen doen dat vaak met een Ali/Amazon cheap remote lever zoals deze:
Dit is een copy van de Suntour Standard Remote
Maar zou je ook deze kunnen gebruiken. Ik ben deze lockout al 9 jaar gewend en is in al dit tijd nooit los gesprongen of kapot gegaan.
YT Izzo
Waar woke is, is vuur
- Brul78
- Mountainbike Junk
- Berichten: 471
- Lid geworden op: do 31 oktober 2019, 10:50
- Mijn mountainbike: YT Izzo Comp
Nou, vandaag maar voor een derde keer contact gezocht met YT mbt de beschikbaarheid van de Comp in Dune Grey.
Volgens mij hebben ze het behoorlijk druk, in 14 dagen meer dan 4000 nieuwe tickets in hun systeem, dat zijn er bijna 300 per dag.
Zul je zien dat ze 1 service medewerker hebben, die dan ook nog eens 30 uur per week werk.
Volgens mij hebben ze het behoorlijk druk, in 14 dagen meer dan 4000 nieuwe tickets in hun systeem, dat zijn er bijna 300 per dag.
Zul je zien dat ze 1 service medewerker hebben, die dan ook nog eens 30 uur per week werk.
Niet lullig bedoeld, maar als jij 3 keer dezelfde vraag indient dan duurt het alleen maar langer toch? En de vraag is "kan ik een uitverkochte fiets kopen". Het antwoord zal hoe dan ook "voorlopig niet" zijn. Overigens wel heel vervelend dat je op moment bijna niets kunt krijgen.Brul78 schreef: ↑di 22 september 2020, 16:36 Nou, vandaag maar voor een derde keer contact gezocht met YT mbt de beschikbaarheid van de Comp in Dune Grey.
Volgens mij hebben ze het behoorlijk druk, in 14 dagen meer dan 4000 nieuwe tickets in hun systeem, dat zijn er bijna 300 per dag.
Zul je zien dat ze 1 service medewerker hebben, die dan ook nog eens 30 uur per week werk.
- Brul78
- Mountainbike Junk
- Berichten: 471
- Lid geworden op: do 31 oktober 2019, 10:50
- Mijn mountainbike: YT Izzo Comp
Dan kunnen ze toch gewoon antwoorden.
Of iets duidelijks op de site zetten ipv alleen maar Sold Out.
Zoiets als Sold Out - New Stock Expected Q1 2021.
Maar ze weten zelf ook dat het een probleem is:
Of iets duidelijks op de site zetten ipv alleen maar Sold Out.
Zoiets als Sold Out - New Stock Expected Q1 2021.
Maar ze weten zelf ook dat het een probleem is:
Sold out is sold out. Anders staat er een verwachte leverweek ipv sold out.
Januari 2021 komt waarschijnlijk de aankondiging van het nieuwe modeljaar als ze de normale life cycle volgen. En dan zal ook een nieuwe leverweek bekend zijn.
En voor die tijd? YT is niet zo scheutig met informatie..
Januari 2021 komt waarschijnlijk de aankondiging van het nieuwe modeljaar als ze de normale life cycle volgen. En dan zal ook een nieuwe leverweek bekend zijn.
En voor die tijd? YT is niet zo scheutig met informatie..
-
- Pro Biker
- Berichten: 1269
- Lid geworden op: wo 10 augustus 2005, 12:20
- Mijn mountainbike: Star en single speed
Service staat al geruime tijd uit toch bij YT (of heeft nooit aangestaan)? Voor problemen met componenten kun je beter aankloppen bij de desbetreffende fabrikant, en als er wat is met je frame ben je gewoon de sjaak en heb je geluk als je binnen een half jaar iets vervangends van ze krijgt.
-
- Mountainbike Junk
- Berichten: 202
- Lid geworden op: za 9 mei 2020, 00:19
- Mijn mountainbike: Jeffsy 2020 custom / Kona Honzo ESD
Heb jij ervaring of van horen zeggen? Tot nu toe prima geholpen en meteen antwoord als ik vragen had.
Mijn fiets had vertraging maar daar had zo'n beetje de hele wereld last van.
Ik kan me voorstellen dat het ontzettend druk is en dat ze honderden dezelfde vragen moet beantwoorden.
Over frame garantie kan ik niet echt meepraten en hoop dat ik dat ook niet hoef te doen.
Mijn fiets had vertraging maar daar had zo'n beetje de hele wereld last van.
Ik kan me voorstellen dat het ontzettend druk is en dat ze honderden dezelfde vragen moet beantwoorden.
Over frame garantie kan ik niet echt meepraten en hoop dat ik dat ook niet hoef te doen.
-
- Pro Biker
- Berichten: 1269
- Lid geworden op: wo 10 augustus 2005, 12:20
- Mijn mountainbike: Star en single speed
Ik spreek uit ervaring. Met de nieuwe Capra heb ik niets dan problemen gehad, nieuwe fiets, superscheve achterbrug, frame meer dan 7 maanden weggeweest voordat er een achterbrug uit China verscheen en ik er eindelijk op kon fietsen (overigens allemaal voor de covidpleuris losbarstte). Nul reservevoorraad, nul service. Hiep hoi.RobK79 schreef: ↑wo 23 september 2020, 16:09 Heb jij ervaring of van horen zeggen? Tot nu toe prima geholpen en meteen antwoord als ik vragen had.
Mijn fiets had vertraging maar daar had zo'n beetje de hele wereld last van.
Ik kan me voorstellen dat het ontzettend druk is en dat ze honderden dezelfde vragen moet beantwoorden.
Over frame garantie kan ik niet echt meepraten en hoop dat ik dat ook niet hoef te doen.