Dit Ghostship Green is echt de mooiste kleur in de line-up.
*Zucht* zit ik daar straks met m'n saaie zwarte.
Overigens geen tracking mail ontvangen vandaag, ook *zucht*
Damn, hele mooie kleur dat groen! haha baal ook dat ze alleen de zwarte hadden. Jaloers....
We moeten die zwarte maar wat mooier maken. Dat lukt sowieso wel met het "'Welkom thuis" pakket
Brul78 schreef: ↑wo 2 december 2020, 12:13
Nou ook nog goed nieuw:
Thanks for your message. I looked it up and my list says your bike is supposed to go out tomorrow. You should receive a tracking code to follow the sending via mail shortly. If you haven't received one by the end of this week, feel free to write a message via Facebook again, so I can sort it out. But like I said: Judging from the data in front of me, it's supposed to be shipped on December the 3rd so usually it should work out fine.
Sorry for the delay!
Cheers!
YT Industries
Het "Welkom Thuis" pakket voor de Izzo ligt al klaar
Reisel Design mudguard en topcap, beide in het Japanse thema van de Izzo
MucOff sealent en ventielen
Nukeproof zadelklem
AbsoluteBlack oval chainring
en een geplastificeerd overzicht uit de handleiding met alle momenten
Mijn pakket zou vandaag aankomen met DHL, maar ik kwam er gisteren achter dat het pakket 0.03 kg woog. Want YT heeft alleen mijn Mech Hanger set verstuurd. Volgens mij waren ze gewoon mn fiets vergeten, maar kort na een berichtje via facebook werd vanochtend nog een pakket aangemeld bij dhl. dus ik moet wrs nog minimaal 1,5 week wachten
We have received an unfortunate update from the port of Los Angeles. They are suffering an extreme backlog of containers currently. Due to the high volume, the port is having a difficult time finding our container.
This is the update that we received today from the port directly:
“The situation at the port is very messy right now to say the least. There are so many containers that we can not process them in a timely manner. We are positive this is causing the issue with locating your container. That's no excuse and we are doing everything we can to locate the container as we want nothing more than load out container to clear up space.”
We are confident that the Port of Los Angeles is doing everything they can to locate this container and drop it off to our facility.
Our deepest apologies, but rest assured we are staying on top of this matter.
In de VS waren ze een complete container met YT fietsen kwijt.
Brul78 schreef: ↑di 8 december 2020, 14:21
Wanneer heb jij hem besteld?
Ik heb nog steeds niks. Zou toch niet komen omdat ik ook een mechhanger en een trui heb besteld hé.
Dat is echt frustrerend!
Heb je ze alweer gebeld? Bij mij was de order in eerste instantie ook niet doorgevoerd. Dus alles leek in orde in het systeem als de klantenservice het na keek maar het bleef dus toch ergens hangen.
Als je ze aan de lijn hebt dan kan je vragen of ze het meteen navragen bij “invoicing” terwijl je aan de lijn blijft en wacht op antwoord. Daarna werd die van mij klaar gemaakt en na een paar dagen aangemeld bij DHL.