YT Izzo

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Plaats reactie
OurTimeIsNow
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 44
Lid geworden op: di 13 mei 2008, 10:11
Mijn mountainbike: YT Izzo Comp Black Magic 2020

TenZNL schreef: di 26 januari 2021, 15:06 Gelijk ook maar even wat investeren in geupgrade beveiliging?
Yes :-D heeft reeds plaatsgevonden.
Gebruikersavatar
SdH
All rounder
All rounder
Berichten: 58
Lid geworden op: wo 23 september 2020, 15:30
Mijn mountainbike: YT Jeffsy Blaze

OurTimeIsNow schreef: di 26 januari 2021, 15:44
TenZNL schreef: di 26 januari 2021, 15:06 Gelijk ook maar even wat investeren in geupgrade beveiliging?
Yes :-D heeft reeds plaatsgevonden.
Goed bezig.... maar wel echt klote dat dat nodig is!

Weet wel zeker dat je heel blij gaat zijn met je Izzo :-q hopen dat hij er snel is!
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

OurTimeIsNow schreef: di 26 januari 2021, 15:44
TenZNL schreef: di 26 januari 2021, 15:06 Gelijk ook maar even wat investeren in geupgrade beveiliging?
Yes :-D heeft reeds plaatsgevonden.
Beter, het zou wel zuur zijn als je voor een 2e keer een fiets kwijtraakt.
Anyweez, suc6 met je nieuwe aanwinst (en het wachten) :-q
OurTimeIsNow
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 44
Lid geworden op: di 13 mei 2008, 10:11
Mijn mountainbike: YT Izzo Comp Black Magic 2020

OurTimeIsNow schreef: di 26 januari 2021, 14:53
Fuzzy schreef: di 26 januari 2021, 14:17 Ter info, er is zojuist voorraad voor Large model beschikbaar gekomen voor de Pro en Comp. Ik heb de mijne besteld!!!!

Een Izzo Pro Large stond op in stock, ben benieuwd wanneer die mijn kant op komt! 8)
YESS! Thanks! Meteen een Comp besteld.
Doekje voor het bloeden
ennnnnnnnnn......hij is verstuurd..... :o :-D
Fuzzy
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 20 december 2020, 21:15
Mijn mountainbike: YT Izzo Pro (2021), Bulls Copperhead 3 (2015)

OurTimeIsNow schreef: wo 27 januari 2021, 16:26
OurTimeIsNow schreef: di 26 januari 2021, 14:53

YESS! Thanks! Meteen een Comp besteld.
Doekje voor het bloeden
ennnnnnnnnn......hij is verstuurd..... :o :-D
Hoe heb jij betaald? Na navragen bij YT support via Facebook bleek dat ik maar gewoon het geld moest overmaken naar een van de bankrekeningnummers die in de bevestiging staan. Maar mijn order staat na 24 uur nog op 'Your order has not been processed yet.'
Gebruikersavatar
SdH
All rounder
All rounder
Berichten: 58
Lid geworden op: wo 23 september 2020, 15:30
Mijn mountainbike: YT Jeffsy Blaze

OurTimeIsNow schreef: wo 27 januari 2021, 16:26 ennnnnnnnnn......hij is verstuurd..... :o :-D
Lekker snel!
Fuzzy schreef: wo 27 januari 2021, 17:00 Hoe heb jij betaald? Na navragen bij YT support via Facebook bleek dat ik maar gewoon het geld moest overmaken naar een van de bankrekeningnummers die in de bevestiging staan. Maar mijn order staat na 24 uur nog op 'Your order has not been processed yet.'
De site klopt (nog) niet. Ik heb hem nu al twee maanden binnen en er staat nog steeds 'Your order has not been processed yet.'

Het gaat meestal zo:
Zodra ze je betaling gecontroleerd hebben krijg je een mail met bevestiging van betaling, dan gaan ze je fiets gereed maken en zodra die klaar is en aangemeld wordt voor ophalen door DHL krijg je weer een mail. En als hij dan daadwerkelijk opgehaald is krijg je bericht en kan je het pakket via DHL tracken.
Gebruikersavatar
Brul78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 471
Lid geworden op: do 31 oktober 2019, 10:50
Mijn mountainbike: YT Izzo Comp

Ze hebben mij hierover verteld, dat vanwege het over stappen naar een SAP systeem de site niet meer wordt ge-updated als een order wordt verwerkt.
Waarschijnlijk komt er op korte termijn ook een andere site waarbij de store is gekoppeld aan dat nieuwe SAP systeem
Fuzzy
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 20 december 2020, 21:15
Mijn mountainbike: YT Izzo Pro (2021), Bulls Copperhead 3 (2015)

Afgelopen nacht mijn bevestiging van betaling gekregen. Hoop op net zo'n snelle verzending als OurTimeIsNow!

Edit: En zojuist verzonden! :D
RuudRuud
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 994
Lid geworden op: di 10 september 2013, 05:20

Wat me wel opvalt is dat het alleen maar over bestellen en verzenden lijkt te gaan. En dat pagina's lang. Is dat het enige noemenswaardige en spannende aspect aan een YT?

Just trolling ;)
thijs1095
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 19 januari 2021, 18:50
Mijn mountainbike: Cube ACID 2020

Naar alle verwachting komt morgen de nieuwe IZZO uit. Ik ben erg benieuwd maar ben vooral nog aan het twijfelen voor de maat. Is er toevallig iemand in de buurt van Breda die een IZZO in L of XL heeft en waar ik wellicht een keer kan kijken wat voor mij het prettigst is qua maat?

Alvast dank!
I_do
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2407
Lid geworden op: vr 13 juli 2012, 15:33

thijs1095 schreef: wo 3 februari 2021, 18:53 Naar alle verwachting komt morgen de nieuwe IZZO uit. Ik ben erg benieuwd maar ben vooral nog aan het twijfelen voor de maat. Is er toevallig iemand in de buurt van Breda die een IZZO in L of XL heeft en waar ik wellicht een keer kan kijken wat voor mij het prettigst is qua maat?

Alvast dank!
Nieuwe izzo? Lijkt me heel stug.
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Hij bedoelt dat er naar verwachting weer eentje op voorraad komt :tong
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
Brul78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 471
Lid geworden op: do 31 oktober 2019, 10:50
Mijn mountainbike: YT Izzo Comp

thijs1095 schreef: wo 3 februari 2021, 18:53 Naar alle verwachting komt morgen de nieuwe IZZO uit. Ik ben erg benieuwd maar ben vooral nog aan het twijfelen voor de maat. Is er toevallig iemand in de buurt van Breda die een IZZO in L of XL heeft en waar ik wellicht een keer kan kijken wat voor mij het prettigst is qua maat?

Alvast dank!
Hoi Thijs, ik ben vrijdag in Breda en heb een maat L. Dus als je wilt proefzitten laat maar weten. Stuur maar een PM met je telefoonnummer.
Gebruikersavatar
Brul78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 471
Lid geworden op: do 31 oktober 2019, 10:50
Mijn mountainbike: YT Izzo Comp

Afbeelding
Nieuwe Izzo 2021 model

Kan iemand al ontleden wat er voor onderdelen opzitten?

Verder worden een Capra en Jeffsy aangekondigd. bron
Gebruikersavatar
void
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 444
Lid geworden op: di 15 maart 2016, 22:40
Mijn mountainbike: Is metal

Zal waarschijnlijk de trend in de branche volgen, goedkopere onderdelen of hogere prijzen.
Plaats reactie