Dikke cube of dikke Scott

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2136
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Ik twijfel niet aan je inzet hoor.
Maart 2021 klinkt gewoon belachelijk.
askoens
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 25
Lid geworden op: wo 4 april 2012, 14:51

Elvander schreef: do 27 augustus 2020, 18:44 Maart 2021 klinkt gewoon belachelijk.
vond ik ook maar na de zoveelste fietsen dealer met hetzelfde verhaal :((
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4827
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Vergeet ook niet dat veel fabrieken momenteel Coronaproof werken.
Ik geloof nooit dat ze daardoor volledig productief werken.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5574
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Elvander schreef: do 27 augustus 2020, 18:44 Ik twijfel niet aan je inzet hoor.
Maart 2021 klinkt gewoon belachelijk.
Is ook echt belachelijk. Corona perikelen of niet. Het is nu eind augustus en als de levertijd van die fiets nu al 7 maanden is terwijl de introductie pas op gang komt hoeveel levertijd moeten klanten straks dan wel niet te horen krijgen? Dan worden de 2022 modellen alweer gepresenteerd. Ik vind het maar een raar verhaal van de dealer.
Mtb1988
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 327
Lid geworden op: ma 16 april 2018, 22:10
Mijn mountainbike: Assen
Contacteer:

Dice Oldskool schreef: vr 28 augustus 2020, 14:35
Elvander schreef: do 27 augustus 2020, 18:44 Ik twijfel niet aan je inzet hoor.
Maart 2021 klinkt gewoon belachelijk.
Is ook echt belachelijk. Corona perikelen of niet. Het is nu eind augustus en als de levertijd van die fiets nu al 7 maanden is terwijl de introductie pas op gang komt hoeveel levertijd moeten klanten straks dan wel niet te horen krijgen? Dan worden de 2022 modellen alweer gepresenteerd. Ik vind het maar een raar verhaal van de dealer.
Ging mij net zo, ook te horen gekregen dat levertijden al richting maart / april lopen voor meerdere modellen tijdens mijn zoektocht.
Dat mijn huidige plan om eind dit jaar een 2021 model te scoren toch niet lijkt te lukken.

En ik mezelf afvraag, doe ik er dan niet beter aan om gewoon te wachten tot de introductie van de 2022 modellen?
https://kvscycling.com/ - mijn fiets blog!
https://www.instagram.com/kvs.cycling/ - Instagram van KVS Cycling
I_do
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2407
Lid geworden op: vr 13 juli 2012, 15:33

Mtb1988 schreef: vr 28 augustus 2020, 19:33
Dice Oldskool schreef: vr 28 augustus 2020, 14:35

Is ook echt belachelijk. Corona perikelen of niet. Het is nu eind augustus en als de levertijd van die fiets nu al 7 maanden is terwijl de introductie pas op gang komt hoeveel levertijd moeten klanten straks dan wel niet te horen krijgen? Dan worden de 2022 modellen alweer gepresenteerd. Ik vind het maar een raar verhaal van de dealer.
Ging mij net zo, ook te horen gekregen dat levertijden al richting maart / april lopen voor meerdere modellen tijdens mijn zoektocht.
Dat mijn huidige plan om eind dit jaar een 2021 model te scoren toch niet lijkt te lukken.

En ik mezelf afvraag, doe ik er dan niet beter aan om gewoon te wachten tot de introductie van de 2022 modellen?
Dan heb je die maart 2022, en dan kun je dus weer beter op modeljaar ,2023 wachten? Gewoon lekker een fiets kopen, behalve als je weet dat er volgend jaar een zinvolle update aankomt. Is de fiets van dit jaar goed qua Geo, gewoon nemen.
Mijn mening dan.
Mtb1988
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 327
Lid geworden op: ma 16 april 2018, 22:10
Mijn mountainbike: Assen
Contacteer:

I_do schreef: za 29 augustus 2020, 10:53
Mtb1988 schreef: vr 28 augustus 2020, 19:33

Ging mij net zo, ook te horen gekregen dat levertijden al richting maart / april lopen voor meerdere modellen tijdens mijn zoektocht.
Dat mijn huidige plan om eind dit jaar een 2021 model te scoren toch niet lijkt te lukken.

En ik mezelf afvraag, doe ik er dan niet beter aan om gewoon te wachten tot de introductie van de 2022 modellen?
Dan heb je die maart 2022, en dan kun je dus weer beter op modeljaar ,2023 wachten? Gewoon lekker een fiets kopen, behalve als je weet dat er volgend jaar een zinvolle update aankomt. Is de fiets van dit jaar goed qua Geo, gewoon nemen.
Mijn mening dan.
Vraag ik mij af, als ik nu eerder in de gelegenheid was geweest om een fiets aan te schaffen, had ik er al op gefietst.
Kijk bijvoorbeeld eens hoeveel mensen er wel al een 2021 Speci Epic of andere fiets fietsen op dit moment.

Verder denk ik ook dat de lange levertijd een corona dingetje is en volgend jaar wel weer anders wordt. (als corona weg is natuurlijk)
Als ik de aanschaf uitstel, zal dat zijn tot de introductie van het nieuwe model en gelijk 1 van de eerste nieuwe modellen bestellen bij mijn dealer.

In plaats van ''wachten'' tot wat later in het jaar.
https://kvscycling.com/ - mijn fiets blog!
https://www.instagram.com/kvs.cycling/ - Instagram van KVS Cycling
Plaats reactie