Mijn lockout knopje lockt niet
-
- Extreme Biker
- Berichten: 878
- Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
- Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike
Hou eens met 1 hand die lockout handle vast ,en probeer met je andere hand of je dat ronde ding op je vork zover kunt draaien dat de vork wel locked.
- Jamis Diablo
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 5065
- Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
- Mijn mountainbike: de oudste.
- Contacteer:
-
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 5461
- Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
- Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT
Ik zag de topic titel en wist dat deze reactie eronder zou staan
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Mountainbiking is not a crime
-
- Extreme Biker
- Berichten: 878
- Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
- Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike
Als we nou ipv bijdehante opmerkingen een relevante oplossing zouden aandragen.
De TS komt hier net kijken en wordt meteen in de maling genomen, beetje onvolwassen naar mijn mening.
De TS komt hier net kijken en wordt meteen in de maling genomen, beetje onvolwassen naar mijn mening.
Even on topic dan, is een vrij gebruikelijk euvel, vaak loopt de kabel niet soepel en is dat het probleem, dan kan schoonmaken en een beetje smeren helpen.Lars.0520 schreef: ↑do 3 september 2020, 19:32 Hier is een filmpje ervan, hoop dat iemand weet hoe ik dit oplos! https://youtu.be/Ga1MwVVLhro
Ik heb omdat dit bij mij ook vaker gebeurde in lijn met de grappen hierboven de remote idd verwijderd, als je hem dan op de vork wilt kunnen locken moet die wel even open om een veertje los te pielen.
Wil je hem houden dus schoonmaken en smeren.
-
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 5461
- Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
- Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT
Het advies van Lars is wellicht de beste oplossing, dat heet omdenken. Een beetje als iemand die een afloper heeft en er dan achterkomt dat 1,6 bar echt veel fijner rijdt dan 3 bar
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Mountainbiking is not a crime
-
- Extreme Biker
- Berichten: 878
- Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
- Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike
Nou.....laten we hier maar geen discussie over de zin/onzin over een lockout starten. Misschien wil je wel gewoon dat alles aan je bike 100% functioneert.
Tja, dan ga je ook nog inkoppertjes weggeven...
Als je wilt dat die achtervering 100% functioneert, dan moet je inderdaad de lockout weg laten.
Natuurlijk starten we die discussie iedere keer weer. Compleet nutteloos product omdat het verlies van eventueel deinen zo minimaal is op asfalt dat je het niet kunt meten. En met werkende vering ben je op een gravelpad al sneller dan zonder die achtervering.
Weg met de labrador onderdelen!
"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
-
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 10365
- Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
- Mijn mountainbike: Lux Trail CF7
Heerlijk, een lock out voor en achter! Staand klimmen, asfaltsprintjes... of het wel of niet sneller is boeit me niet.
Dat ik dan geen gedein voel vind ik gewoon lekker!
Dus, voor degenen die een functionerende lockout gewoon lekker vinden, back on topic, terug naar de praktische oplossingen?
Dat ik dan geen gedein voel vind ik gewoon lekker!
Dus, voor degenen die een functionerende lockout gewoon lekker vinden, back on topic, terug naar de praktische oplossingen?
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
-
- Extreme Biker
- Berichten: 878
- Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
- Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike
Dat is dan jouw mening en da's wat anders dan een voldongen feit. De TS wil een werkende lockout en vraagt een mogelijke oplossing, niet om onze mening over een lockout.Lars TB schreef: ↑vr 4 september 2020, 20:31Tja, dan ga je ook nog inkoppertjes weggeven...
Als je wilt dat die achtervering 100% functioneert, dan moet je inderdaad de lockout weg laten.
Natuurlijk starten we die discussie iedere keer weer. Compleet nutteloos product omdat het verlies van eventueel deinen zo minimaal is op asfalt dat je het niet kunt meten. En met werkende vering ben je op een gravelpad al sneller dan zonder die achtervering.