na eerst gravelbike nu toch voor mtb

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Plaats reactie
marccc
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 12
Lid geworden op: di 15 september 2020, 11:27

Na eerst een Gravelbike van het merk Canyon Grail on 7 gekocht te hebben waar ik totaal geen goede zitpositie kon creëren heb ik de mogelijkheid gekregen om de fiets terug te sturen, ik ben dus nu op zoek naar een andere fiets.
Ik ben me aan het oriënteren naar een trek e mtb full suspension omdat ik met de gravelbike ook al een paar keer de bossen in ben geweest, en mijn polsen het niet leuk vonden dat er geen enkele vering op zat, daarnaast door het verlies van contact van het achterwiel ook lastig in balans te houden bij veel stuurwerk en hobbels.

Na veel zoekwerk en bellen omdat het ontzettend moeilijk is om uberhaubt nog een fiets te vinden dit jaar mag ik straks kijken naar een vergelijkbare fiets waarna ze ( als de fiets me bevalt ) deze van een ander filiaal gaan halen om de Trek Powerfly FS 7 te kopen, het enige wat voor mij met deze fiets belangrijk is dat de fiets zo te configureren is dat ik er een goede zit positie op krijg.

Iemand al ervaring met dit soort model fiets?
Plaats reactie