Welke Canyon past bij mij?

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Bill Splates
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 25 november 2019, 10:51

Daarmee lijkt de cf8 iets meer georiënteerd op trail en minder xc dan de cf9. Iemand de non forest kleur van de cf8 al in het echt gezien?

En een losse shifter is een paar tientjes btw. Vreemd dat ze daar op beknibbelen. Bij beide modellen.
Benduiker
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: do 24 januari 2013, 23:21
Mijn mountainbike: Canyon Neuron CF 8, Cannondale f-si carbon 5, Canyon Exceed CF SLX, Rose Backroad, Scott Addict RC

Bill Splates schreef: vr 13 november 2020, 19:54 Daarmee lijkt de cf8 iets meer georiënteerd op trail en minder xc dan de cf9. Iemand de non forest kleur van de cf8 al in het echt gezien?

En een losse shifter is een paar tientjes btw. Vreemd dat ze daar op beknibbelen. Bij beide modellen.
Ik heb deze week de CF8 in Team Red ontvangen. Het verschil tussen de NX en GX shifter zit vooral in het materiaal van de shifter. Ik heb de GX shifter op mijn Cannondale en de NX shifter op mijn Canyon. Beide aan een GX derailleur. Schakelen gaat verder exact hetzelfde.

Afbeelding
Plaats reactie