Canyon Stoic.... moderne Geo?

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Plaats reactie
Mrfrank
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 219
Lid geworden op: ma 30 mei 2016, 12:41
Mijn mountainbike: Carbonda FM936

Patrick_V schreef: vr 19 februari 2021, 15:06 De voorpret wordt steeds groter :D
De bezorgdatum van de Stoic 2 maat M staat al voor de 3e dag op 19 april. Kom maar door hoor! Ik ben er bijna klaar voor!
Meeeeh ... ik heb nog steeds 17-21 mei
My Canyon Stoic VERKOCHT !
My Carbonda FM 936
Canyon Torque AL 2022
Gebruikersavatar
Patrick_V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2239
Lid geworden op: vr 23 maart 2012, 09:02
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 3

Bij mij ook maar ik hou de verwachte bezorgdatum op de website in de gaten.

Ook even contact gehad met Canyon en de kans is inderdaad aanwezig dat hij inderdaad in april geleverd gaat worden. Alleen doen ze daar natuurlijk geen harde uitspraken over.
Joris v B
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 36
Lid geworden op: di 2 februari 2021, 10:40

De "L" staat helaas nog steeds op eind mei. Ben benieuwd of die nog wat gaat schuiven.

Heeft iemand nog een tip voor mooie bandjes om in NL mee te rijden? Vermoed dat de banden waar die op geleverd gaat worden nogsl zwaar lopen? Ook nog tips voor spullen(merk) om hem tubeless te maken?
Bigfish
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: vr 18 december 2020, 14:05
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon 8

Ik duim voor een snelle levering, maar moet eerlijk zeggen dat ik zelf niet teveel verwachtingen heb. Ik heb voor Kerst mijn GC8 in XL besteld. Leverdatum: begin maart. 2 weken geleden kreeg ik een mail dat de levering vertraagd is naar medio april. Zie ik vandaag op de site van Canyon dat de XL weer begin maart geleverd kan worden. Ik contact opgenomen, nee, die van mij komt toch in april. De levertijden kloppen niet door aanleveringsproblemen van leveranciers vertelde hij mij. Hij was het wel eens met mijn opmerking dat het verwarrend is, zowel naar nieuwe klanten als klanten die al een fiets in bestelling hebben. Dat dan weer wel ;) Hij zou het doorgeven aan de betreffende afdeling.
Mrfrank
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 219
Lid geworden op: ma 30 mei 2016, 12:41
Mijn mountainbike: Carbonda FM936

Patrick_V schreef: ma 22 februari 2021, 22:56 Bij mij ook maar ik hou de verwachte bezorgdatum op de website in de gaten.

Ook even contact gehad met Canyon en de kans is inderdaad aanwezig dat hij inderdaad in april geleverd gaat worden. Alleen doen ze daar natuurlijk geen harde uitspraken over.
Dan kijk nu maar niet meer op de website.... Wordt je niet vrolijk van :((
My Canyon Stoic VERKOCHT !
My Carbonda FM 936
Canyon Torque AL 2022
Gebruikersavatar
Patrick_V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2239
Lid geworden op: vr 23 maart 2012, 09:02
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 3

Ik zag het :-{ Ik ga stoppen met kijken :-q
DeZomer35
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: wo 17 februari 2021, 21:54

Rasmazzer schreef: vr 12 februari 2021, 08:48 Populaire fiets!

Ik denk zelf aan een Kona Honzo, levertijd ten vroegste oktober! :-{
Als je het over de Kona Honzo 2021 hebt is deze midden/eind Maart beschikbaar bij Fietsspeciaalzaak Roelofs in Arnhem !

Ik heb er deze week 1 van besteld, beste is ff Kona Honzo intypen op marktplaats.
DJMARCO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 347
Lid geworden op: di 23 juni 2020, 18:32

Joris v B schreef: ma 22 februari 2021, 23:39
Heeft iemand nog een tip voor mooie bandjes om in NL mee te rijden? Vermoed dat de banden waar die op geleverd gaat worden nogsl zwaar lopen? Ook nog tips voor spullen(merk) om hem tubeless te maken?
Banden Vittoria Barzo ( v) en Mezcal (a)
Tubeless Setje van Mucoff inclusief ventielen en rijden maar👍🏻
Joris v B
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 36
Lid geworden op: di 2 februari 2021, 10:40

Vorige week is dan ook mijn Stoic gearriveerd. Helaas zonder voorvorkpomp en een paar kleine dingetjes waar ik tijdens montage achterkwam, maar niets onoverkomelijks. Het standaard zadel en de handvatten zijn niet aan mij besteed kwam ik snel achter, die zijn dus al vervangen. Voorlopig eerst maar ff fietsen en dan zien wat we eventueel nog meer gaan vervangen.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Patrick_V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2239
Lid geworden op: vr 23 maart 2012, 09:02
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 3

Gefeliciteerd je bent geloof ik al de vierde op dit forum :-q
De standaard handvatten en zadel zijn inderdaad ruk.

Veel plezier ermee :bier:
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Joris v B schreef: vr 4 juni 2021, 12:09 Vorige week is dan ook mijn Stoic gearriveerd. Helaas zonder voorvorkpomp en een paar kleine dingetjes waar ik tijdens montage achterkwam, maar niets onoverkomelijks. Het standaard zadel en de handvatten zijn niet aan mij besteed kwam ik snel achter, die zijn dus al vervangen. Voorlopig eerst maar ff fietsen en dan zien wat we eventueel nog meer gaan vervangen.
Ook weer mooi. Benieuwd welke vork hier uiteindelijk in komt (ik zeg niet dat je je vork moet vervangen maar blijkbaar doet iedereen dat :lol: )
Laatst gewijzigd door Klitse op vr 4 juni 2021, 13:45, 1 keer totaal gewijzigd.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Mooi ding zo'n Stoic.
Als HT rijder zie ik graag de bikea van collega HT rijders.

Nu snel een SYS aanmaken.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Joris v B
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 36
Lid geworden op: di 2 februari 2021, 10:40

Klitse schreef: vr 4 juni 2021, 13:38
Joris v B schreef: vr 4 juni 2021, 12:09 Vorige week is dan ook mijn Stoic gearriveerd. Helaas zonder voorvorkpomp en een paar kleine dingetjes waar ik tijdens montage achterkwam, maar niets onoverkomelijks. Het standaard zadel en de handvatten zijn niet aan mij besteed kwam ik snel achter, die zijn dus al vervangen. Voorlopig eerst maar ff fietsen en dan zien wat we eventueel nog meer gaan vervangen.
Ook weer mooi. Benieuwd welke vork hier uiteindelijk in komt (ik zeg niet dat je je vork moet vervangen maar blijkbaar doet iedereen dat :lol: )

Voorlopig verander ik niets. Afgelopen woensdag is het blok van mijn enduromotor kapotgelopen, dat gaat al genoeg geld kosten :-{

Eerste wat denk ik op de nominatie komt is een dropper en betere remmen. Met het kleine rondje dat ik gedaan heb ben ik niet echt onder de indruk daarvan.
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Joris v B schreef: vr 4 juni 2021, 15:36
Klitse schreef: vr 4 juni 2021, 13:38

Ook weer mooi. Benieuwd welke vork hier uiteindelijk in komt (ik zeg niet dat je je vork moet vervangen maar blijkbaar doet iedereen dat :lol: )

Voorlopig verander ik niets. Afgelopen woensdag is het blok van mijn enduromotor kapotgelopen, dat gaat al genoeg geld kosten :-{

Eerste wat denk ik op de nominatie komt is een dropper en betere remmen. Met het kleine rondje dat ik gedaan heb ben ik niet echt onder de indruk daarvan.
Dropper is een logische upgrade. Heb je de remmen wel ingeremd?
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Joris v B
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 36
Lid geworden op: di 2 februari 2021, 10:40

Nope, zo kort was het rondje zelfs :tong

Met de enduromotor heb ik de ervaring dat de initiele remervaring redelijk aanwezig blijft. Dit is mijn eerste MTB met schijf, wordt dat nog zoveel beter dan?
Plaats reactie