Aankoopadvies - zoveel keuzes, opties en onwetendheid

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29951
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

zonoskar schreef: wo 28 april 2021, 11:56 ...
Overigens je pijn in de onderrug kun je verhelpen door buikspieren te trainen (dus gewoon sit-ups enzo doen). Dan 'hoef' je niet perse een fully te kopen.
De ene rugpijn is de andere niet.
Je vindt dat je bij de Vertex te ver voorover zit.
Maar itt wat veel mensen denken wordt rugpijn niet automatisch minder als je rechtop gaat zitten !
Je lichaam trainen, zodat je spieren veel kunnen opvangen is heel belangrijk/veel belangrijker.
Een FS kan helpen, maar is ook weer geen wondermiddel.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Sam013
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 26 april 2021, 10:38
Mijn mountainbike: Scott Spark RC 900 Comp

ThaSingleTrackMastah schreef: vr 30 april 2021, 15:18
zonoskar schreef: wo 28 april 2021, 11:56 ...
Overigens je pijn in de onderrug kun je verhelpen door buikspieren te trainen (dus gewoon sit-ups enzo doen). Dan 'hoef' je niet perse een fully te kopen.
De ene rugpijn is de andere niet.
Je vindt dat je bij de Vertex te ver voorover zit.
Maar itt wat veel mensen denken wordt rugpijn niet automatisch minder als je rechtop gaat zitten !
Je lichaam trainen, zodat je spieren veel kunnen opvangen is heel belangrijk/veel belangrijker.
Een FS kan helpen, maar is ook weer geen wondermiddel.
Het eerste resultaat mag er in ieder geval zijn. Ik ben in principe een all-round sporter die, eigenwijs, al veel te lang met wat onderrug pijntjes rondloopt. Enfin, de FS zorgt voor mijn gevoel in ieder geval al voor extra comfort, maar zoals genoemd voel ik door de XC houding nog steeds gewoon spanning op mijn rug. Heb dan ook redelijk veel in Full-Lockout gereden.

Hij bevalt in ieder geval heel goed :bier:
Plaats reactie