Maatadvies gevraagd voor YT Jeffsy (S of M)

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
ikweetutnietmeer
All rounder
All rounder
Berichten: 76
Lid geworden op: di 6 oktober 2009, 20:04

kermit schreef: zo 6 juni 2021, 20:42 Nou ja, voor een klein deel: je stuur zal 6mm verder weg staan als je op de pedalen staat.[...]
Super. Dankje. Zal eens afwachten wat ze bij YT zeggen. En overigens, in principe zou de fiets ook geretourneerd kunnen worden als de maat echt niet lekker zit. Maarja, 'm echt uitproberen lukt alleen in het bos. En of ze 'm daarna nog terug willen :lol: Denk het niet.
frankyeti
All rounder
All rounder
Berichten: 110
Lid geworden op: do 22 september 2016, 13:53

Misschien wordt de beschikbaarheid nog een dingetje...?
ikweetutnietmeer
All rounder
All rounder
Berichten: 76
Lid geworden op: di 6 oktober 2009, 20:04

frankyeti schreef: ma 7 juni 2021, 07:45 Misschien wordt de beschikbaarheid nog een dingetje...?
Mwah, denk je :~
Februari 2022. Ze staan redelijk onder druk, geen voorraad zoals overal, de 'Kundenservice', afhandeling en consistente kwaliteit zijn momenteel ook ondermaats als je de Duitse fora mag geloven. Dus toch nog ff goed nadenken.
ikweetutnietmeer
All rounder
All rounder
Berichten: 76
Lid geworden op: di 6 oktober 2009, 20:04

ikweetutnietmeer schreef: zo 6 juni 2021, 20:46
kermit schreef: zo 6 juni 2021, 20:42 Nou ja, voor een klein deel: je stuur zal 6mm verder weg staan als je op de pedalen staat.[...]
Super. Dankje. Zal eens afwachten wat ze bij YT zeggen. En overigens, in principe zou de fiets ook geretourneerd kunnen worden als de maat echt niet lekker zit. Maarja, 'm echt uitproberen lukt alleen in het bos. En of ze 'm daarna nog terug willen :lol: Denk het niet.
Voor degenen die dit draadje nog volgen: de YT klantenservice adviseert me een M. Tsja, nu die levertijd nog hè... misschien toch maar een Canyon Neuron... duurt minder lang. :-{
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Als je keuze bij YT een Jeffsy is, waarom zou je dan geen Spectral kopen bij Canyon? Die lijken een stuk meer op elkaar...
Waar woke is, is vuur
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Gelukkig, zat ik "goed" met de M ;-)

Maar wat Makkelijk zegt, een Spectral is meer Jeffsy dan een Neuron.
Beide prima bikes, maar met een andere nadruk.
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
ikweetutnietmeer
All rounder
All rounder
Berichten: 76
Lid geworden op: di 6 oktober 2009, 20:04

Makkelijk schreef: ma 7 juni 2021, 16:08 Als je keuze bij YT een Jeffsy is, waarom zou je dan geen Spectral kopen bij Canyon? Die lijken een stuk meer op elkaar...
Sorry, die bedoel ik ook. De Spectral. Zit trouwens best nog wel wat verschil in de geometrie tussen beiden. De Neuron dan als het echt niet anders kan. Wat een luxeprobleem. :P

https://99spokes.com/compare?bikes=yt-j ... .SM|w.27.5
Plaats reactie