Nodig nee, leuk ja. Fully 2500euro (Canyon Neuron AL:7)

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Gebruikersavatar
Koban
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1110
Lid geworden op: zo 19 april 2020, 08:32
Mijn mountainbike: twee wielers
Contacteer:

Taarmen schreef: vr 17 september 2021, 01:15 Knoop doorgehakt en de Neuron besteld. Hopelijk komt die de eerste week van november en kan ik dan mijn hardtail nog leuk verkopen :winkie:
Een Neuron kan prima samen leven met een HT. :-q Hier staan ze gebroedelijk samen naast elkaar. Ze hebben nog geen ruzie gehad :D
GPX routes Rechswald --> Reichswald.nl
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen!
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
Gebruikersavatar
Taarmen
All rounder
All rounder
Berichten: 86
Lid geworden op: za 2 mei 2020, 16:15
Mijn mountainbike: Cannondale Trail 3

Koban schreef: vr 17 september 2021, 08:08
Taarmen schreef: vr 17 september 2021, 01:15 Knoop doorgehakt en de Neuron besteld. Hopelijk komt die de eerste week van november en kan ik dan mijn hardtail nog leuk verkopen :winkie:
Een Neuron kan prima samen leven met een HT. :-q Hier staan ze gebroedelijk samen naast elkaar. Ze hebben nog geen ruzie gehad :D
Idd wel zo gezellig, maar zal niet weten wanneer ik de hardtail zal pakken.
Giant-E schreef: vr 17 september 2021, 07:57 Goede keus. :-q Ik ben me ook al een tijdje aan het oriënteren in die prijsklasse en deze Canyon is daarin toch wel weer een no-brainer hoor.
Gewoon weer de beste prijs/kwaliteit. Was de kleurstelling nou wat anders geweest had ik er waarschijnlijk ook al éen besteld. Ik wacht nu op de 2022 versie.
Zwart/grijs is alleen nog maar in xl of wachten tot lente 2022 voor oranje/grijs Ijn de s en m al wachttijden tot de lente. Ik verwacht niet dat ze in deze tijden een nieuw model neuron lanceren (denk dat dit jaar alleen de Lux nieuw is).
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Giant-E schreef: vr 17 september 2021, 07:57 Goede keus. :-q Ik ben me ook al een tijdje aan het oriënteren in die prijsklasse en deze Canyon is daarin toch wel weer een no-brainer hoor.
Gewoon weer de beste prijs/kwaliteit. Was de kleurstelling nou wat anders geweest had ik er waarschijnlijk ook al éen besteld. Ik wacht nu op de 2022 versie.
Gaat die 2022 versie er überhaupt wel komen? En gaat die dan, net als vorig jaar, doodleuk weer honderden euro’s omhoog in prijs?
Ik sta namelijk op het punt om de zwart-grijze XL te bestellen. Qua specs voor die prijs gewoon prima, zeker voor mijn rijstijl (XC+, geen racetype). Verder kan je amper een vergelijkbare bike vinden voor mijn 2.5K budget.
En ik kan nu ook nog een behoorlijk bedrag vangen voor mijn AMS uit 2013. Paar honderd euro hoger dan waar ik ‘m voor kocht. Dus, wachten? Of gaan voor de AL 7.0 nu ie er nog is?
Gebruikersavatar
Taarmen
All rounder
All rounder
Berichten: 86
Lid geworden op: za 2 mei 2020, 16:15
Mijn mountainbike: Cannondale Trail 3

Giant-E schreef: di 21 september 2021, 09:25
Giant-E schreef: vr 17 september 2021, 07:57 Goede keus. :-q Ik ben me ook al een tijdje aan het oriënteren in die prijsklasse en deze Canyon is daarin toch wel weer een no-brainer hoor.
Gewoon weer de beste prijs/kwaliteit. Was de kleurstelling nou wat anders geweest had ik er waarschijnlijk ook al éen besteld. Ik wacht nu op de 2022 versie.
Gaat die 2022 versie er überhaupt wel komen? En gaat die dan, net als vorig jaar, doodleuk weer honderden euro’s omhoog in prijs?
Ik sta namelijk op het punt om de zwart-grijze XL te bestellen. Qua specs voor die prijs gewoon prima, zeker voor mijn rijstijl (XC+, geen racetype). Verder kan je amper een vergelijkbare bike vinden voor mijn 2.5K budget.
En ik kan nu ook nog een behoorlijk bedrag vangen voor mijn AMS uit 2013. Paar honderd euro hoger dan waar ik ‘m voor kocht. Dus, wachten? Of gaan voor de AL 7.0 nu ie er nog is?
Verkoopprijs van mijn huidige fiets had ik ook zeker in mijn achterhoofd. De L versie heeft al geen levertijd indicatie meer, (binnenkort? zegt mij niks). De XL krijg je komende maand nog.
Gebruikersavatar
Taarmen
All rounder
All rounder
Berichten: 86
Lid geworden op: za 2 mei 2020, 16:15
Mijn mountainbike: Cannondale Trail 3

Tegen alle trends in is mijn fiets vandaag geleverd ipv begin november. Gister middag kreeg ik bericht dat mijn fiets klaar gemaakt ging worden voor verzending uit Duitsland en nog geen 24 uur later stond UPS voor de deur.
Gebruikersavatar
streetracer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1443
Lid geworden op: wo 17 november 2010, 18:59
Mijn mountainbike: Uitgeest

Lekker hoor.
Maar dan is het nu tijd voor een SYS
Plaats reactie