Testen omgeving Den Haag

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Plaats reactie
Johannes B
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 8 oktober 2021, 12:50

Hallo allen,

Zoals velen rij ik sinds een kleine twee jaar ook regelmatig een rondje. Voornamelijk omgeving drenthe, overijssel en gld. Het wordt hoog tijd voor een nieuwe fiets, ik rij nog rond op een cadex cfm-2. Ik koop het liefst een fiets die ik ook kan testen, maar in de omgeving waar ik woon kan ik geen fm vinden die nog iets heeft staan waar ik naar op zoek ben. Daarom de vraag of jullie een fm kennen of aan kunnen bevelen om langs te gaan in de omgeving Den Haag (even rijden is geen probleem).

Fietsen waar ik in geinteresseerd ben (open voor suggesties):
Kona Mahuna
Kona Kahuna
Cube Attention (SL)
Grand Canyon 6 & 7
Merida big nine ltd

Ben benieuwd of jullie iets weten :-q
BramVice
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1722
Lid geworden op: vr 1 juli 2011, 15:10
Mijn mountainbike: Spectral 29

het betreft allemaal 29" 100-120mm hardtails waar verschil met name in afmontage zit. Je komt van een stokoude 26" fiets. Wat voor verschillen hoop je te gaan merken tussen de door jou genoemde fietsen? Of wil je gewoon uberhaupt 1x een 29" HT proberen?

Je kunt ook een fiets huren. Een beetje fatsoenlijk verhuurbedrijf heeft prima fietsen in de door jou genoemde categorie. Kun je ook lekker een route op en knallen zoals je zelf wil. Op een geleende fiets is dat toch wat anders dan een huurfiets.

In Gelderland (omg Posbank) kan ik Bike&Eat (Cube) adviseren en MTBClinc (Trek).
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Jasper Fietsen in Nijmegen verhuurt Kona's. Ligt niet zo heel ver van Den Haag (terwijl je wel 'echt' terrein voor je kiezen krijgt!).
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
BramVice
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1722
Lid geworden op: vr 1 juli 2011, 15:10
Mijn mountainbike: Spectral 29

Lars TB schreef: zo 10 oktober 2021, 18:10 (...)Nijmegen (...) Ligt niet zo heel ver van Den Haag (terwijl je wel 'echt' terrein voor je kiezen krijgt!).
ehh alles is relatief? Maargoed, het is sowieso inderdaad de moeite waard, en als je doorgaans in drenthe/overijssel/gelderland rijdt maar bereid bent om naar Den Haag te komen dan moet nijmegen ook geen issue zijn.
Plaats reactie