Winkel met voldoende showmodellen?

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Plaats reactie
vincentv75
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: do 4 maart 2021, 11:06

Ik ben op zoek naar een nieuwe Fully XC en ga dus best wel een serieus hoeveelheid geld uitgeven.

Ik zie het niet zo zitten om iets online te bestellen en 2 maanden later te beseffen dat ik een fiets gekocht heb die niet optimaal bij mij past. Ik zoek dus naar een winkel met voldoende showmodellen om wat te proberen en van dichtbij te bekijken.

Wellicht is dat in deze tijden wel helemaal niet reëel om dat te verwachten, maar zijn er nog winkels die nog wat te tonen hebben? 12gobiking heeft ook maar 3 van die fietsen staan voor mij ongeveer en verder kwam ik zelf niet. De locatie maakt mij trouwens niet zo heel veel uit. Het liefst in het oosten.
JOMTB
All rounder
All rounder
Berichten: 136
Lid geworden op: zo 19 juli 2020, 12:56

Bikenation in Landgraaf heeft een aantal modellen in voorraad.
Je kan op de website zien welk model en de maat.
Fijne mensen 👍
Gebruikersavatar
streetracer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1443
Lid geworden op: wo 17 november 2010, 18:59
Mijn mountainbike: Uitgeest

Hier bij mij in de buurt zijn er 2 zaken met een behoorlijk vloeroppervlak en een aardige hoeveelheid showmodellen.

Piet de Wit
Wormerveer
https://pietdewit.nl/

Kroone en Liefting
Limmen
https://krooneliefting.nl/

Hoe groot het aanbod is in specifiek Fully XC's durf ik echter niet te zeggen.
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2611
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

Ten Tusscher wellicht?
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
Gebruikersavatar
RbbBrts
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 164
Lid geworden op: wo 11 augustus 2021, 16:16
Mijn mountainbike: Scott Scale 965 (2021)
Contacteer:

vincentv75 schreef: di 2 november 2021, 13:12 Het liefst in het oosten.
https://hermanbeleeffietsen.nl/
Gear:
* Bike: Scott Scale 965
* Helmet: Bontrager Quantum MIPS
* Bicycle mounting bracket: Lidl :lol:

My Scott Dealer: https://hermanbeleeffietsen.nl
Facebookgroup: https://www.facebook.com/groups/mtbtwente
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2132
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Trek winkel in Ede natuurlijk alleen geschikt voor Treks
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

Elvander schreef: di 2 november 2021, 14:23 Trek winkel in Ede natuurlijk alleen geschikt voor Treks
Je zou er trek van krijgen. :winkie:

Verder ben ik niet zo op de hoogte in den lande. 12Go Moordrecht heeft momenteel erg weinig staan... toen ik er recent was met een vriend die een MTB wilde kopen was de showroom ook niet ruim vertegenwoordigd - om over de magazijnvoorraden en levertijden helemaal maar niet te spreken. :-{
Skipp
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 24
Lid geworden op: di 7 september 2021, 09:09

Wiel-Maat schreef: di 2 november 2021, 14:47 Verder ben ik niet zo op de hoogte in den lande. 12Go Moordrecht heeft momenteel erg weinig staan... toen ik er recent was met een vriend die een MTB wilde kopen was de showroom ook niet ruim vertegenwoordigd - om over de magazijnvoorraden en levertijden helemaal maar niet te spreken. :-{
Ik kom zelf het meest bij Mantel superstore in Rotterdam omdat deze maar 5 min bij mij vandaan is, maar daar is het gewoon " zielig" de helft van de showroom vakken zijn leeg... Geeft echt een beetje armoedige indruk alsof ze failliet zijn (terwijl het tegenover gestelde waarschijnlijk waar is). Het zijn rare tijden :~ :D
vincentv75
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: do 4 maart 2021, 11:06

Kijk, een schat aan informatie... dat scheelt mij heel NL afreizen 8)

Ik ga even een route uitstippelen en ga er een paar aandoen als ik toch naar het westen moet, beter dan dat gaat het niet worden denk ik in deze tijden!

:-q
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2611
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

vincentv75 schreef: di 2 november 2021, 15:21 Ik ga even een route uitstippelen en ga er een paar aandoen als ik toch naar het westen moet, beter dan dat gaat het niet worden denk ik in deze tijden!
Veel oostelijker dan Ten Tusscher kan bijna niet :wink:
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
Gebruikersavatar
Willem Altes
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2163
Lid geworden op: za 19 januari 2019, 01:26

Ik weet niet precies hoeveel voorraad de bike discount megastore in Bonn heeft, maar ik vermoed dat het meer is dan bij Mantel of 12go bike.
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

Nou ja op zich maken ze bij 12go biking nu wel op een bepaalde manier hun naam waar, want het is qua bikes daar nu echt 1,2 …en go, weg zijn ze! ;)
Plaats reactie