BH Bikes

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Xefidox
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 311
Lid geworden op: do 21 juli 2005, 16:54
Mijn mountainbike: BH team bike
Contacteer:

maar meer opmerkingen en reacties zijn altijd welkom :D:D
xxMartenxx
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 421
Lid geworden op: wo 5 oktober 2005, 20:58
Mijn mountainbike: Kona Stuff
Contacteer:

Niet echt bikes van hoogwaardige kwaliteit :-{
Al moet ik zeggen dat deze bike nog leuk afgemonteerd is :D

http://www.bhbikes.com/en/bici-ver.asp?idBicicleta=2859
Mvg,

Marten van der Wal
Bikepark Heerenveen Crew
*Pinkbike Bikepark Heerenveen*
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5893
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

xxMartenxx schreef
Niet echt bikes van hoogwaardige kwaliteit
Al moet ik zeggen dat deze bike nog leuk afgemonteerd is
Wellicht heeft de gemiddelde Spaanse biker de zelfde mening over B1.
Je kent het niet dus het zal wel niet veel zijn.
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
xxMartenxx
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 421
Lid geworden op: wo 5 oktober 2005, 20:58
Mijn mountainbike: Kona Stuff
Contacteer:

wil niet veel zeggen maar Be-one heeft een goede reputatie in Spanje :lol: en sorry ken het merk BH-bikes wel en heb op één gereden en dingen zijn te vergelijken met Merida's.. niet echt kwaliteit! :-q
Mvg,

Marten van der Wal
Bikepark Heerenveen Crew
*Pinkbike Bikepark Heerenveen*
Castor
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4488
Lid geworden op: zo 23 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz VPFree, SRAM X9, Boxxer Ride, Fox DHX5, Truvativ Holzfeller, Hayes El Camino

Echt jongen, jij lult maar wat.. kap daar nou eens mee - bij deze geef ik vast aan dat ik dit soort posts van je voortaan zonder bericht ga weggooien.
The freedom to ride where you want, when you want.
xxMartenxx
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 421
Lid geworden op: wo 5 oktober 2005, 20:58
Mijn mountainbike: Kona Stuff
Contacteer:

Mag ik vragen waarom ik ''lul''? :-{ damn waarom bestaat dit forum als je members alleen maar afzeikt? beetje onlogisch :o
Mvg,

Marten van der Wal
Bikepark Heerenveen Crew
*Pinkbike Bikepark Heerenveen*
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5893
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

xxMartenxx schreef:wil niet veel zeggen maar Be-one heeft een goede reputatie in Spanje :lol: en sorry ken het merk BH-bikes wel en heb op één gereden en dingen zijn te vergelijken met Merida's.. niet echt kwaliteit! :-q
De enige relatie die een Spanjaard weet te leggen met B1 bikes is een mooie blonde vrouw uit het noorden (Corine Dorland). :lol:

BH en Merida niet echt kwaliteit ? B1 staat ook niet bepaald als een topmerk bekend. Maar ja als je in Heerenveen woont denk je daar allicht anders over.
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
xxMartenxx
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 421
Lid geworden op: wo 5 oktober 2005, 20:58
Mijn mountainbike: Kona Stuff
Contacteer:

haha ja Heerenveen is the City van Be-One natuurlijk :D wij heerenveeners zijn trots op ''ONS'' merk haha :tong maar be-one heeft zeer degelijk fietsen voor een mooie prijs en het team DH frame heeft zich zeker al bewezen in meerder DH Races

Het MERLAN DUO was zeker ook niet ontevreden over de Be-one's dus al met al lijkt Be-one me een betrouwbaar merk :wink:
Mvg,

Marten van der Wal
Bikepark Heerenveen Crew
*Pinkbike Bikepark Heerenveen*
Castor
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4488
Lid geworden op: zo 23 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz VPFree, SRAM X9, Boxxer Ride, Fox DHX5, Truvativ Holzfeller, Hayes El Camino

xxMartenxx schreef:Mag ik vragen waarom ik ''lul''? :-{ damn waarom bestaat dit forum als je members alleen maar afzeikt? beetje onlogisch :o
Omdat jij slecht onderbouwde meningen als feiten presenteert.
Ik zeik members niet af, maar wordt doodziek van het feit dat ik in bijna al jouw posts moet lezen dat jij een merk of product door de mangel haalt op basis van verkeerd gebruik, onzinnige gevolgtrekkingen en gebrekkige info. Vooral adviestopics draai je daarmee de nek om.
The freedom to ride where you want, when you want.
KingBee
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3979
Lid geworden op: za 14 juni 2003, 22:27
Mijn mountainbike: Scott Scale

Enrico schreef:
xxMartenxx schreef:wil niet veel zeggen maar Be-one heeft een goede reputatie in Spanje :lol: en sorry ken het merk BH-bikes wel en heb op één gereden en dingen zijn te vergelijken met Merida's.. niet echt kwaliteit! :-q
De enige relatie die een Spanjaard weet te leggen met B1 bikes is een mooie blonde vrouw uit het noorden (Corine Dorland). :lol:
neehoor, de link met batavus kan 'k ook wel leggen :tong



Moet zeggen dat 'k het merk niet ken :oops: , maar het ziet 'r wel oke uit. Maar dan neem 'k dan ook geen bikevakantie wanneer 'k weer die kant op ga 8)

Eigenlijk steeds de discussie over 'nieuwe' merken. In 't begin was een Cube, Target, Intersense etc. ook 4x niks (algemene opvatting daarover is onderhand ook allang bijgesteld)
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5893
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Onbekend maakt onbemind zullen we maar zeggen.

BH is een nieuwkomer op de Nederlandse markt. Het merk bestaat echter al langer en kent een goede kwaliteit / prijsverhouding.
Er is overigens ook een wielerploeg die op fietsen van BH rijden.
Enkele namen ?

Vinokourov, Beloki, Etxebarria.
(nou niet zeggen die hebben geen kwaliteit als je ze niet kent :wink: )
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Xefidox
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 311
Lid geworden op: do 21 juli 2005, 16:54
Mijn mountainbike: BH team bike
Contacteer:

Ik heb de fiets maandag gehaald en ben er al 2 keer op gaan mountainbiken en hij bevalt me goed, hij schakelt perfect, hij is best licht( moet hem alleen nog wegen). ik ga af en toe fietsen dus ik hoef niet per se een dure fiets. en bh bikes heeft nog geen dealer in nederland daarom zullen de meeste het merk ook niet kennen. nu nog afwachten als het frame enzo zich goed houd.
Xefidox
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 311
Lid geworden op: do 21 juli 2005, 16:54
Mijn mountainbike: BH team bike
Contacteer:

heb de fiets ff gewogen en hij weegde ongeveer 13 kilo, dat vind ik wel redelijk licht voor 350 euro
Thijsje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: ma 14 juni 2004, 18:49
Mijn mountainbike: Trek Superfly
Contacteer:

Xefidox schreef:weegde
Jezus gristus...

En zolang Liberty Seguros op BH rondfietst zal het met de kwaliteit wel snor zitten.
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5893
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

De Spaanse BH's rukken op naar het noorden. :-D Bij www.senso-unico.nl kun je ze ook al bestellen.
Denk dat je een goede koop gedaan hebt. Zoals je zelf al aangaf is het voor recreatief gebruik en daar is deze bike voor bestemd.
Upgraden kan altijd nog. Veel plezier er mee. :-q
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Plaats reactie