Welke korting is gangbaar?

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Azurri
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1383
Lid geworden op: za 29 december 2012, 11:36

Ok zeg altijd tegen mij klanten; (ik ben niet werkzaam in de fiestenbrance) je kan bij mij 99% korting krjjgen zolang ik de brutoprjs mag bepalen😉.
Versleten onderdelen zijn wel een héél stuk lichter!!

First;Giant coldrock,1990
Then;Cannondale m700, 1992
After that;Cannondale Raven ,1998
Changed with;Specialized epic s-works, 2007
Rip;Specialized epic pro, 2019
Now;Specialized epic S-Works,2022
gijsje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 881
Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike

Ik adviseer mijn klanten ( wel 2-wieler gerelateerd ) om de consument te laten kiezen tussen korting op de service of korting op de levensduur 😉 Maar die "brutaliteit" durft slechts een enkeling aan.
Azurri
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1383
Lid geworden op: za 29 december 2012, 11:36

gijsje schreef: za 11 september 2021, 19:24 Ik adviseer mijn klanten ( wel 2-wieler gerelateerd ) om de consument te laten kiezen tussen korting op de service of korting op de levensduur 😉 Maar die "brutaliteit" durft slechts een enkeling aan.
Heb je het dan over de levensduur van de kortingvrager?😅
Versleten onderdelen zijn wel een héél stuk lichter!!

First;Giant coldrock,1990
Then;Cannondale m700, 1992
After that;Cannondale Raven ,1998
Changed with;Specialized epic s-works, 2007
Rip;Specialized epic pro, 2019
Now;Specialized epic S-Works,2022
Azurri
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1383
Lid geworden op: za 29 december 2012, 11:36

ThaSingleTrackMastah schreef: za 11 september 2021, 22:23 Azuri, leer eens fatsoenlijk quoten !
Deze is al beter hè,ik leer t ooit nog wel !!😁
Versleten onderdelen zijn wel een héél stuk lichter!!

First;Giant coldrock,1990
Then;Cannondale m700, 1992
After that;Cannondale Raven ,1998
Changed with;Specialized epic s-works, 2007
Rip;Specialized epic pro, 2019
Now;Specialized epic S-Works,2022
gijsje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 881
Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike

Azurri schreef: zo 12 september 2021, 11:50
gijsje schreef: za 11 september 2021, 19:24 Ik adviseer mijn klanten ( wel 2-wieler gerelateerd ) om de consument te laten kiezen tussen korting op de service of korting op de levensduur 😉 Maar die "brutaliteit" durft slechts een enkeling aan.
Heb je het dan over de levensduur van de kortingvrager?😅
Nou..wie zal het zeggen 🤐 voor een uitgemolken prijs verkocht en praktisch zo vanuit de doos meegeven aan de klant of voor een faire prijs en met zorg rijklaar gemaakt... daar komt toch het veiligheids aspect ook om de hoek kijken. Dat begint al met het goed inremmen vd schijfremblokken om maar eens iets te noemen.
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7387
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

gijsje schreef: di 14 september 2021, 21:59voor een uitgemolken prijs verkocht en praktisch zo vanuit de doos meegeven aan de klant of voor een faire prijs en met zorg rijklaar gemaakt.
Voor een fiets? Doe maar de volledig uitgemolken prijs, verder afblijven en de doos gelijk doorschuiven, open maken kan ik zelf ook... :-q
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
gijsje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 881
Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike

cheeta schreef: wo 15 september 2021, 07:13
gijsje schreef: di 14 september 2021, 21:59voor een uitgemolken prijs verkocht en praktisch zo vanuit de doos meegeven aan de klant of voor een faire prijs en met zorg rijklaar gemaakt.
Voor een fiets? Doe maar de volledig uitgemolken prijs, verder afblijven en de doos gelijk doorschuiven, open maken kan ik zelf ook... :-q
Jij kan dat vast wel, maar er zijn er ook genoeg die denken dat ze dat wel kunnen...🤐
Plaats reactie