Nieuwe server en nieuw jasje forum Mountainbike.nl

Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Nou, ze doen het bij mij iig nog steeds niet.
worstkaas
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 527
Lid geworden op: wo 23 april 2014, 12:36
Mijn mountainbike: Canyon Lux 2019

Foto's IN het topic plaatsen ipv extern, gaat dat nog gebeuren?
Is toch wel een flinke beperking hoor...
Gebruikersavatar
Rogier
Site owner
Site owner
Berichten: 1514
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

MVMVML schreef: wo 30 januari 2019, 11:13 Ik bedoel de [youtube] videolink [/ youtube] variant waarbij je dan in de pagina kan kijken en een voorbeeld ziet. Je ziet nu een leeg stuk ertussenin:
Helder MVMVML. Dit moet via een extra extensie, die momenteel nog niet responsive werkt. Verwacht nog niet op korte termijn de oplossing. We zijn nog druk om de voorkant responsive te maken. Dan gaan we over naar de upgrade van het forum.
It's a little like wrestling a gorilla. You don't quit when you're tired- you quit when the gorilla is tired.
Gebruikersavatar
Rogier
Site owner
Site owner
Berichten: 1514
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

worstkaas schreef: ma 4 februari 2019, 11:15 Foto's IN het topic plaatsen ipv extern, gaat dat nog gebeuren? Is toch wel een flinke beperking hoor...
Geen idee wat de belasting/kosten qua server zijn, maar gaat ook op de wishlist.
It's a little like wrestling a gorilla. You don't quit when you're tired- you quit when the gorilla is tired.
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Er zijn fora waar je foto's kan uploaden die automatisch tot zo'n 400kb worden verkleind.
Dan valt het aantal Gb opslag wel mee.
Gebruikersavatar
nielsvo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1649
Lid geworden op: zo 5 maart 2006, 20:45
Mijn mountainbike: Pivot Mach 429SL

Rogier schreef: ma 18 februari 2019, 17:57
MVMVML schreef: wo 30 januari 2019, 11:13 Ik bedoel de [youtube] videolink [/ youtube] variant waarbij je dan in de pagina kan kijken en een voorbeeld ziet. Je ziet nu een leeg stuk ertussenin:
Helder MVMVML. Dit moet via een extra extensie, die momenteel nog niet responsive werkt. Verwacht nog niet op korte termijn de oplossing. We zijn nog druk om de voorkant responsive te maken. Dan gaan we over naar de upgrade van het forum.
Wat is hier de status van? Ik heb op een eigen forum deze media embed extensie geïnstalleerd (https://www.phpbb.com/customise/db/exte ... ediaembed/) en dit werkt volgens mij prima?
Gebruikersavatar
Rogier
Site owner
Site owner
Berichten: 1514
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Het heeft even stil gestaan qua verdere updates hier, ivm de voorkant waar veel tijd in zit. Deze hopen we ook zeer binnenkort responsive te hebben. Ik heb zojuist een offerte aanvraag gedaan voor:
  • Database tekst vertaling: Tekst vertaling: Beroep = Favoriete bikespots, Locatie = Mijn mountainbike
  • External Links Open in New Window
  • Anti-Spam by CleanTalk
  • phpBB Media Embed PlugIn
It's a little like wrestling a gorilla. You don't quit when you're tired- you quit when the gorilla is tired.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

:-q


Denk je ook naar aan het logo in de balk?
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Rogier
Site owner
Site owner
Berichten: 1514
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Lars TB schreef: za 27 april 2019, 14:17Denk je ook naar aan het logo in de balk?
Help mij even Lars. Waar gaat dit over?
It's a little like wrestling a gorilla. You don't quit when you're tired- you quit when the gorilla is tired.
Gebruikersavatar
sik
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1324
Lid geworden op: wo 9 november 2005, 23:23
Contacteer:

Favicon, het logo op een tabblad of bv. in je favorieten.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

sik schreef: za 27 april 2019, 16:38 Favicon, het logo op een tabblad of bv. in je favorieten.
:-q


Ik spreek niet zo goed computer.
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Rogier
Site owner
Site owner
Berichten: 1514
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Aha. Wordt opgepakt!
It's a little like wrestling a gorilla. You don't quit when you're tired- you quit when the gorilla is tired.
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

sik schreef: za 27 april 2019, 16:38 Favicon, het logo op een tabblad of bv. in je favorieten.
+1
Gebruikersavatar
sik
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1324
Lid geworden op: wo 9 november 2005, 23:23
Contacteer:

kan er ook een "Markeer forums als gelezen" knop, onderaan de pagina's "nieuwe berichten" en "ongelezen berichten"
Gebruikersavatar
Rogier
Site owner
Site owner
Berichten: 1514
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

sik schreef: ma 29 april 2019, 09:19 kan er ook een "Markeer forums als gelezen" knop, onderaan de pagina's "nieuwe berichten" en "ongelezen berichten"
Dat zou meer iets voor de phpBB community zijn om dat te beslissen (https://www.phpbb.com/community/ideas). De skin willen we nog wel dit jaar verbeteren, maar functionaliteit customizen is bewerkelijk bij updaten van de software. Momenteel zijn we in een DEV omgeving de laatste versie aan het testen + de 3 extensions. Zo blijkt er in de huidige versie een bug in email abonnementen en is het niet handig dat je momenteel je gebruikersnaam moet weten als je je wachtwoord kwijt bent.
It's a little like wrestling a gorilla. You don't quit when you're tired- you quit when the gorilla is tired.
Gesloten