Nieuwe server en nieuw jasje forum Mountainbike.nl

AFJ13
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 255
Lid geworden op: di 13 mei 2014, 08:58
Mijn mountainbike: Canyon Nerve 9.9 AL

Dennisvdb schreef: ma 1 oktober 2018, 20:12 Ik mis bij "ongelezen berichten" welk subforum hoort bij het onderwerp/topic. Show your Stuff's vind ik niet boeiend, dus als ik op een topic klik wil ik wel weten of het "Te koop" is of SYS.
dat was ook eerste wat mij opviel. geen weergave van subforum voor het bericht.
verder ziet het er erg jofel uit allemaal!
rokl
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2300
Lid geworden op: zo 1 mei 2011, 16:28

Het lukt me niet om via mijn mobiel (Android Oreo) in te loggen op de website. Systeem blijft naar usernaam en password vragen alhoewel deze wel juist worden ingevoerd.
Mijn bikes: Merida Big.Nine 3000-D Lite (2013-2021); Grand Canyon CF SL 8.9 (2016-); Scott Spark 910 (2020-)
Flow&Co
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 645
Lid geworden op: vr 2 juni 2017, 12:40
Mijn mountainbike: Neuron / Grail

Waar kan ik zo'n Mountainbike.nl jasje kopen?
Ik zie nergens een link oid.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Flow&Co schreef: di 2 oktober 2018, 13:50 Waar kan ik zo'n Mountainbike.nl jasje kopen?
Ik zie nergens een link oid.
:-D
Gebruikersavatar
Bokmaaa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 762
Lid geworden op: wo 25 januari 2017, 13:17
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX9

rokl schreef: di 2 oktober 2018, 11:17 Het lukt me niet om via mijn mobiel (Android Oreo) in te loggen op de website. Systeem blijft naar usernaam en password vragen alhoewel deze wel juist worden ingevoerd.
Gebruik je de 'oude' link? forum.mountainbike? Probeer het eens op http://www.mountainbike.nl/forum
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3855
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Strak hoor. Vooral lekker dat je het nu goed kan lezen op een iPhone zonder het te moeten vergroten ed.
◼︎ Go round the outside.
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Rogier schreef: ma 1 oktober 2018, 21:06
Jamis Diablo schreef: ma 1 oktober 2018, 18:39 Nog geen beveiligde verbinding zie ik?
Klopt. We testen eerst alles zonder de https, maar die gaat er deze maand komen.
:-q
Ik vind de lay-out een verbetering op mobiel.
Op de laptop mis ik zoals iemand anders al meldde bij de berichten het bijbehorende topic.
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Ik zie elke keer meldingen (bovenin bij het alarm icoontje) dat een onderwerp os afgekeurd.
Zijn niet mijn berichten en in er niet op klikken.
Gebruikersavatar
Opperhoofd
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1813
Lid geworden op: vr 11 april 2003, 17:47
Mijn mountainbike: hangt op zolder aan de muur

Graag de mogelijkheid om een donker thema te kunnen gebruiken.

Met de populalariteit van mobiele devices EN oled schermen is dat wel een aanrader!

Overigens is de mobiele view in de basis best aardig. Echter een post mag wel wat compacter, met name de header (naam van de biker, avatar en datum) Geen avatar en minder verticale whitespace zou niet gek zijn, eventueel met een klein kleurverschil van achtergrond voor de header.
zeroground
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 700
Lid geworden op: vr 15 mei 2009, 19:00

Op een 15"laptopscherm is het met of mijn browser op 150% staat. De rode balk bovenin zit ronde de 20-25% van mijn scherm.

Lettergrootte, witte ruimte, lijnen tussen topics of posts, het is allemaal vrij ruim opgezet, mag van mij wat minder

De hoekige opzet en overwegend wit/rood/grijze kleurstelling is strak en duidelijk.
Gebruikersavatar
Mart!
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 20
Lid geworden op: wo 1 november 2017, 11:48
Mijn mountainbike: Scott Aspect 910

Mooi nieuw en fris! Super dat jullie dit aangepakt hebben, want het was hoog tijd. Ook fijn dat de mobiele weergave nu veel beter leesbaar is.

Eén tip met betrekking tot de mobiele weergave; ik zou kijken of je in ieder geval wat minder padding kan toepassen voor de gehele content, bijvoorbeeld #inner-wrap { padding:10px } geeft al veel meer ruimte (is nu 30px!). Ik denk dat er nog wel meer "winst" te behalen is in de mobiele weergave door kritisch te kijken naar witruimte en beperken van brede kaders om content.

Keep up the good work!

ps. desktop weergave vind ik perfect zo. Die zou ik zeker niet "op 90 graden kookwas" wassen als ik jullie was. Ik vind het juist heerlijk op de desktop, al die witruimte. Lekker overzichtelijk!
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Ik moet trouwens nu steeds op een knopje "plaats reactie" klikken voor ik een reactie kan plaatsen. Ik weet het niet meer, ik zit wel op meer fora, maar konden we voorheen niet ook direct een reactie in een tekstveld onderaan de pagina invoeren? Dat vind ik wel handig.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
storm-biker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2750
Lid geworden op: do 25 oktober 2007, 17:01
Mijn mountainbike: Storm Kohilo / Storm Nanotech CX / Storm Samoen

Jamis Diablo schreef: di 2 oktober 2018, 21:42 Ik zie elke keer meldingen (bovenin bij het alarm icoontje) dat een onderwerp os afgekeurd.
Zijn niet mijn berichten en in er niet op klikken.
Same here
Born to ride a Storm.
Gebruikersavatar
Merijn.
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 576
Lid geworden op: do 16 juni 2016, 16:00
Mijn mountainbike: staat in de kelder

Ik mis het "Markeer forums als gelezen" knopje bovenin. Nu moet ik daarvoor naar beneden scrollen op de hoofdpagina.
Voor de rest: erg netjes! :-q

Oh, en de verschuiving van de profiel informatie was al opgemerkt zag ik. Ik hang zelf natuurlijk niet in m'n garage... :o :lol:
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Het zou ook wel prettig zijn dat als je alle forums als gelezen markeert daarna het venster wat meld dat alle forums als gelezen gemarkeerd zijn na een seconde automatisch verdwijnt.
Nu moet je het venster zelf sluiten.
Gesloten