Forum upgrade

Gebruikersavatar
van Tuyl
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1060
Lid geworden op: ma 1 februari 2010, 15:54
Mijn mountainbike: Specialized epic expert 2021
Contacteer:

HAHAHAHA
Demo8pro rider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4402
Lid geworden op: di 8 februari 2005, 21:29
Mijn mountainbike: een paar Transitions
Contacteer:

jf schreef:
ras8176 schreef:Bij mij ontbreekt, reageer op bericht link
Toch is het blijkbaar gelukt? :~
Ik mis reageer op bericht ook. Om dan toch te posten gebruik ik de quote knop.
"There`s no such thing as failure, only results and feedback. Feedback will help you learn, correct and improve, because failure is your very own, guaranteed ego crusher"


* A couple of Transitions
* Something new is in the make
Gebruikersavatar
jf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7610
Lid geworden op: za 13 april 2002, 02:00

Hmm, ik heb keurig een tekstbox onderaan de laatste pagina van een topic staan. Maar ik zie inderdaad de knop "reageren" niet meer linksonder staan. Ik zal het eens in de groep gooien.
Turn it up • Bring the noise • I'm on a horse.
Gebruikersavatar
shiverer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 17266
Lid geworden op: wo 7 april 2004, 20:49
Mijn mountainbike: Crisp - Turner Flux
Contacteer:

Misschien dat een collega het al gefixed heeft, maar ik zie hier linkje/plaatje/knoppie gewoon staan. Hoor.

http://www.mountainbike.nl/forum/postin ... 37&t=49677" onclick="window.open(this.href);return false;

Wat kan helpen is je browser refreshen.

-- Erger u niet, verwonder u slechts.. -- Small hops, grasshopper.. -- <2 --
rosa77

Hoe schrijf ik me uit van dit forum? Het lukt me alleen om mezelf te deactiveren, maar ik wil mezelf graag helemaal uitschrijven.

Groeten Rosa
zenegroen
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2246
Lid geworden op: di 1 maart 2011, 15:23

Kan niet.
Gebruikersavatar
jf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7610
Lid geworden op: za 13 april 2002, 02:00

Wist ze ook wel, maar was ze denk ik vergeten: http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 5#p1694635" onclick="window.open(this.href);return false;
Turn it up • Bring the noise • I'm on a horse.
marcoo
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 6 januari 2012, 13:15

Niet mogelijk Rosa!
Rhadamanthus
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 28
Lid geworden op: za 18 februari 2012, 13:52
Mijn mountainbike: Cannondale Flash 29er 3 (2012); Salsa Mukluk 3 (2015); Cannondale Bad Habit 2 (2018)

Op zich wel mooi dat haar enige twee berichten inhouden de vraag of ze verwijderd kan worden. Maar goed, wijzig je emailadres naar een tijdelijk adres (Google daar maar voor), pas je WW aan en voila, je account is getrashed.
Gebruikersavatar
blondie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 11 april 2011, 10:43

Zonder tegengehouden te worden door enige kennis, heb ik een wens. Zou er de mogelijk kunnen komen om als je een topic aanklikt dat dan direct het eerste ongelezen bericht wordt weergegeven?

Nu kun je zelf je eerste ongelezen bericht terug zoeken mbv die minuscule rode pijltjes. Maar als er een intensieve discussie is geweest of maar 1 bericht op een nieuwe pagina is gekomen werkt dit niet meer. Daarnaast levert het een hoop gemak op.
Gebruikersavatar
jf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7610
Lid geworden op: za 13 april 2002, 02:00

Als er in een topic een nieuw bericht is geplaatst, komt er links naast de topictitel een klein icoontje met 1 pijl naar rechts. Als je daar op klikt, kom je bij het eerste nieuw geplaatste bericht in dat topic.
Turn it up • Bring the noise • I'm on a horse.
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10835
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Als je een reply plaats in een draadje, wordt je automagisch abonnee van dat topic. Dan verschijnt het ook in je eigen queue "eigen berichten".

Is er een mogelijkheid om zo'n abo te beëindigen? Of zou die gemaakt kunnen worden?
Gebruikersavatar
blondie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 11 april 2011, 10:43

jf schreef:Als er in een topic een nieuw bericht is geplaatst, komt er links naast de topictitel een klein icoontje met 1 pijl naar rechts. Als je daar op klikt, kom je bij het eerste nieuw geplaatste bericht in dat topic.
Maar als daarna nog een of meerdere berichten worden geplaatst dan kom je nog steeds bij het dan laatst geplaatste bericht uit. Ik zou graag zien dat je bij je eigen laatste ongelezen bericht uitkomt.

Geen idee of uitvoerbaar is. ('Nee' heb ik al, ....)
Gebruikersavatar
jf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7610
Lid geworden op: za 13 april 2002, 02:00

Je komt bij je "eigen" laatste ongelezen bericht uit. Dat wil zeggen: het eerste bericht dat is geplaatst nadat jij het topic de laatste keer hebt gelezen. Je moet wel op het goede icoontje klikken, dat meteen links van de topictitel.

Plaatje (op werkelijke grootte):

Afbeelding
Turn it up • Bring the noise • I'm on a horse.
Gebruikersavatar
blondie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 11 april 2011, 10:43

jf schreef:Je moet wel op het goede icoontje klikken, dat meteen links van de topictitel.
Bedankt!
Gesloten