Mountainbike.nl nu ook op Forum Runner

Gebruikersavatar
Bommie
Site Admin / Fotograaf
Site Admin / Fotograaf
Berichten: 5645
Lid geworden op: za 15 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur CC, Radon Black Sin 10.0

De afgelopen tijd hebben kregen we steeds meer verzoeken om het forum ook beschikbaar te maken via bepaalde smartphone apps. Na wat onderzoek naar de verschillende beschikbare apps is er gekozen om het forum ook bereikbaar te makken via de Forum Runner app. Ik ben me er van bewust dat er meer apps zijn die hetzelfde doen, maar voorlopig houden we het even alleen bij Forum Runner. De reden dat er voor deze app is gekozen is omdat het werkt op iPhone, iPad en Android, zowel een gratis als betaalde versie heeft, en op het gebied van beheer en support de beste papieren lijkt te hebben.

Via de de volgende links kun je de Forum Runner client ophalen:

Afbeelding
Afbeelding

Je kunt het forum vinden door in de Forum Runner op simpelweg te zoeken op mountainbike.nl. Uiteraard voeg je dit forum vervolgens toe aan je favorieten :wink:

Ik hoop dat dit een waardevolle toevoeging zal blijken te zijn. Laat in dit topic dan ook alsjeblieft je ervaring met het forummen via deze weg, en Forum Runner in het algemeen horen!
Eat, sleep, ride, repeat
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

Kan ik het voor mij verplichte gebruik van de betaalde versie van deze App ook declareren? :lol:

Eerste indruk is dat ik het gewone forum op m'n smartphone toch prettiger vind, maar wie weet ontdek ik ergens het gebruiksgemak ofzo. Ik kan er nu in ieder geval nog niet echt voor warmdraaien.
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Gelijk even vlot Forum Runner Free op mijn Iphone gezet en eerste indruk is dat het een leuke toevoeging is.
Reageren is alleen in de betaalde versie mogelijk zijn, voor 1,59 euro is daar nog wel overheen te komen!!
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Tom045
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1045
Lid geworden op: wo 9 december 2009, 13:03
Mijn mountainbike: Superfly

Goed initiatief!
Echter vond ik het forum ook op mijn Android telefoon al goed te lezen voordat deze app in het leven werd geroepen.
tripod
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3644
Lid geworden op: vr 6 juli 2007, 20:00
Contacteer:

Net even geprobeerd, werkt voor mij prima, ik kan mij alleen nog niet inloggen want dan krijg ik een error?
NextBikeParts
Ride your own way!
Toine_de_Biker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 274
Lid geworden op: wo 12 januari 2005, 22:56
Mijn mountainbike: Specialized Camber Expert
Contacteer:

werkt super, ook even in ons forum opgenomen,
een goede aanvulling, top

Gr Toine
Meer tracks op MTB-Tracks.nl
bikerpapa
All rounder
All rounder
Berichten: 138
Lid geworden op: di 25 mei 2010, 10:29
Mijn mountainbike: Trek 9.9ssl en Garyfisher superfly 29"

Wanneer zou er evt een app uitkomen voor de blackberry?
Mijn bike http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 14&t=77983" onclick="window.open(this.href);return false;
GaryFisher superfly 29"

Ik heb een zachte Garyfisher en een harde Lefty!
Gebruikersavatar
Bommie
Site Admin / Fotograaf
Site Admin / Fotograaf
Berichten: 5645
Lid geworden op: za 15 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur CC, Radon Black Sin 10.0

bikerpapa schreef:Wanneer zou er evt een app uitkomen voor de blackberry?
Moeilijk te zeggen. Volgens de website zijn ze van plan in de toekomst een versie voor Blackberry uit te brengen. Totdat die aangekondigd wordt zegt dat echter helemaal niets ben ik bang.
Eat, sleep, ride, repeat
xivaz
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 10 juni 2011, 20:01
Mijn mountainbike: Save 4.0

Heerlijk met forumrunner, alleen de zoekfunctie doet het bij mij niet goed. Daarvoor moet ik weer terug naar safari, en dus weer irritant in/uitzoomen etc.

Is dit een bekend probleem?

[edit jf: dubbelpost gedelete. En je snapt denk ik wel dat het niet de bedoeling is om hier hulp te krijgen bij de werking van gehackte apps.]
Laatst gewijzigd door xivaz op ma 13 juni 2011, 00:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Omen
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: za 12 april 2003, 13:44
Mijn mountainbike: Specialized 29

Leuk initiatief. Maakt het voor mij weer wat makkelijker om op het forum te zijn.
Gebruikersavatar
mountainbiker93
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 739
Lid geworden op: zo 17 augustus 2008, 16:09
Mijn mountainbike: Tallboy V5 CC en Triban RC520 gravelbike
Contacteer:

prima app werkt stuk beter dan met safari. thx:)
Guess who is back in blue? Tallboy V5
https://www.mountainbike.nl/forum/viewt ... p?t=158014
Wasmachineman NL

Iemand een kans om een App voor Maemo te maken? Heb namelijk geen android feun, maar een N900...
Gebruikersavatar
murk
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 174
Lid geworden op: do 24 maart 2011, 00:31
Mijn mountainbike: Koga X29 team

maakt het behoorlijk overzichtelijk de android app.
Dulce est desipere in loco
Miesbal
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 358
Lid geworden op: wo 8 juni 2011, 13:04
Mijn mountainbike: MTB : 'Sensa Sella Special 2011, RACE : X-trail full tiagra 2011
Contacteer:

Op de iPad vind ik het forum via safari geweldig werken en lekker overzichtelijk. Via de app vind ik het toch minder duidelijk. Ik zal de app nog wel een paar keer proberen maar het ziet er nu naar uit dat deze niet lang op mijn iPad blijft staan..
Though his body says stop, his spirit cries never...
meeder
All rounder
All rounder
Berichten: 58
Lid geworden op: wo 24 augustus 2011, 23:30

Op een Android 3.2 tablet geeft het forum via de browser wat problemen, zal de app eens proberen.
De problemen met de standaard Android browser is dat er af en toe niet de volledige pagina kan zien, lijkt een scroll issue te zijn.
Plaats reactie