Kärcher Mobile Outdoor Cleaner

De nieuwste productreviews, de lekkerste bikes en de mooiste bikeplekjes/evenementen!
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7362
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

... en je pompt je met zo'n plantenspuit een ongeluk om er genoeg druk op te houden om een enigszins fatsoenlijke straal te hebben, zeker wanneer het percentage lucht toeneemt (ofwel omdat je sowieso water consumeert, ofwel omdat tot de nok toe vol niet echt 'handzaam' is).
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Holenbeer
All rounder
All rounder
Berichten: 102
Lid geworden op: ma 30 augustus 2021, 13:31
Mijn mountainbike: is rood, die zijn het snelst

Daar had ik niet zoveel last van. Ja; je moet pompen en ja; om de hele fiets af te spuiten heb je aan 1x pompen niet genoeg. Maar als je comfort wilt en je niet wilt inspannen kan je beter uberhaupt niet op de mountainbike stappen. Ik heb er een van 5liter. Met die 5kg kan het nooit onhandelbaar zwaar worden en doorgaans staat het gewoon op de grond naast de fiets.
Ik zou altijd kiezen voor de tuinslang, maar als dat niet voorhanden is is dit een werkbaar en vooral betaalbaar alternatief. Ik zou er eerder van af zien omdat de kracht niet voldoende is en als je alles goed schoon wilt hebben je alsnog borstels/sponzen nodig hebt
Modo
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 6 juni 2021, 10:36
Mijn mountainbike: Nordest Bardino

Heb de 4L versie inmiddels bijna 2 jaar, ik blijf het een top ding vinden. Ik gebruik hem om thuis mijn fiets te wassen omdat ik geen tuin / buiten water aansluiting heb. De accu is nog steeds goed en hij werkt perfect. Ook neem ik hem mee op vakanties of als het modderig is om het grote vuil eraf te halen.

Achteraf had ik liever de 7l versie gehad, 4l is net te weinig om je fiets echt grondig te wassen dus ik heb er een opvouwbaar jerrycannetje met water bij.
Langeschenk
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: di 9 augustus 2022, 09:02

Ik heb ook een mobiele HD reiniger. Druk te laag voor de dingen waarvoor ze waarschuwen, aansluiting een gewone Gardena koppeling. Zit een slang bij die je gewoon in een emmer of iets anders kan hangen (zelfaanzuigend dus) en hij werkt prima.
uiterst handig als je ergens staat waar andere opties er niet zijn (zoal wij onlangs toen we vanuit een huisje op een bungalowpark allerlei routes in de buurt gingen doen)
Trek Superfly FS 9.8 SL
CactusProof
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: do 22 oktober 2020, 21:26
Mijn mountainbike: Trek Roscoe 8

Mooi apparaat, ik heb er ook een. Vind het wel erg duur en het reservoir is klein in de standaard variant. Werkt echter gewoon goed.
Having fun on my Trek roscoe 8. Wat een fiets! :D
Wolter66
All rounder
All rounder
Berichten: 88
Lid geworden op: di 22 augustus 2023, 23:01

Toevallig net aangeschaft via de site van Karcher zelf. Tijdens de yellow week zoals zij het noemen. 119 euro voor de 4 liter versie met de bike box er bij. Hier ook omdat ik beneden geen wateraansluiting heb.

Hebben nog steeds flinke korting op de eigen site.
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Ik kocht via MP een Aqua2Go, water komt er niet uit dus die gaat retour.

Blijft over de Kärcher, de plantenspuit is er mee opgehouden en iets meer druk is een meerwaarden heb ik ervaringen met de afspuitplekken van Bikecleaner.
En geen tuinslang aansluiting op de nieuwe woonplek.
GTRichard
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 49
Lid geworden op: zo 7 augustus 2016, 13:49
Mijn mountainbike: Cannondale Flash Lefty

Sinds vorige week ook de Kärcher Mobile Outdoor Plus, met 7 liter water, in huis. Gisteren voor het eerst gebruikt na de wedstrijd van mijn dochter. 7 liter is ruim voldoende om de fiets nagenoeg schoon te krijgen, thuis nog even napoetsen, aandrijving doen en klaar.
Op locatie afgespoten, modder krijgt geen kans om in te drogen. :-q
Ik bijzonder?? Nèèèèèèèh hooguit een special edition :D
Gebruikersavatar
Badeend
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 19 september 2016, 15:51

Voor de kärcher oc3 is ook een losse aanzuigslang te krijgen. Mocht je aan 4 of 7ltr niet genoeg hebben dan hang je hem gewoon in een 20l jerrycan en je kunt gewoon de hele accu erdoor jagen.

https://www.kaercher.com/nl/accessoire/ ... 38710.html
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Badeend schreef: vr 22 december 2023, 19:38 Voor de kärcher oc3 is ook een losse aanzuigslang te krijgen. Mocht je aan 4 of 7ltr niet genoeg hebben dan hang je hem gewoon in een 20l jerrycan en je kunt gewoon de hele accu erdoor jagen.

https://www.kaercher.com/nl/accessoire/ ... 38710.html
Sinds vandaag de oc3+ in huis. 7 liter vloog er door heen, atb is nog niet schoon :-? Oké, de atb was echt geheel onder de modder.

Een hele verbetering tov de plantenspuit.

Er komt een nieuwe variant, nog kleiner, ondanks het grotere reservoir van 8L, OC3 foldable

Afbeelding
Plaats reactie