Algemene site voor routes in Duitsland?

Schwarzwald, Winterberg of de Alpen? Hier vind je alles over routes en gebieden bij onze oosterburen.
Plaats reactie
gijsk
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 20 juli 2012, 16:08
Mijn mountainbike: Rose MrRide 29er

Goedenavond allemaal,

Is er een algemene site (zoals mtbroutes.nl) die de routes in duitsland weergeeft?
Ik woon dicht bij de grens en ben niet snel geneigt om over de grens te gaan omdat er weinig over te vinden is :(

Groeten!
(Mat zwarte) Rose MrRide 29er
Gebruikersavatar
Remy_ams100
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1538
Lid geworden op: di 14 december 2010, 13:01
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 (2010 / B&G) & een Cube SL Cross (2010) cross-hybride
Contacteer:

http://www.outdooractive.com/de/touren/ ... untainbike" onclick="window.open(this.href);return false;

:-q
gijsk
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 20 juli 2012, 16:08
Mijn mountainbike: Rose MrRide 29er

bedankt remy! :) .. maar dit zijn geen officiele routes toch? of kennen ze deze ook niet in D?
(Mat zwarte) Rose MrRide 29er
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7387
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Zowel als ook... Wanneer je op een route klikt en het venstertje krijgt dan staat er onderaan "Quelle"...
  • als dat de regionale VVV oid betreft zijn het in de regel "officiele routes" waar je later onder 'Wegbeschreibung' ook de 'Wegkennzeichen' aangegeven wordt,
  • als dat Outdoor Activity Community is dan is het in de regel eigen creativiteit.
Maar maakt het veel uit? Officiele routes laten je zelden het beste zien wat er in de omgeving te vinden is.
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
gijsk
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 20 juli 2012, 16:08
Mijn mountainbike: Rose MrRide 29er

bedankt en dat klopt helemaal cheeta, enkel is het wel fijn om te weten of je 50 ipv 100km fiets doordat je de omgeving niet kent of verkeerde beslissingen neemt. :)
(Mat zwarte) Rose MrRide 29er
Plaats reactie