http://www.world-cup-albstadt.de/

Schwarzwald, Winterberg of de Alpen? Hier vind je alles over routes en gebieden bij onze oosterburen.
Plaats reactie
MTBambtenaar
All rounder
All rounder
Berichten: 58
Lid geworden op: za 16 juli 2011, 18:19

Wij zijn van plan om naar de World Cup in Albstadt te gaan. Waarschijnlijk zijn er hier vast wel forumleden die eerder zijn geweest. Wij zijn benieuwd naar jullie ervaringen en tips.
Op zaterdag is er ook een marathon, 26 en 42km. GONSO Albstadt MTB Classic - Mini Marathon. Heeft iemand deze al eens gereden?
Nooit te oud om iets te slopen:-)
Nooit te oud om iets te maken :-)
bonzaiking
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 629
Lid geworden op: zo 28 februari 2016, 21:49
Mijn mountainbike: gt zaskar/ superior team 29er

Welke datum is dat?
MTBambtenaar
All rounder
All rounder
Berichten: 58
Lid geworden op: za 16 juli 2011, 18:19

Het evenement is van 17 tm 20 mei. Op 19 mei is de officiële training en op 20 mei de wedstrijd. Na afloop van de wedstrijd kunnen wij rijden.
Nooit te oud om iets te slopen:-)
Nooit te oud om iets te maken :-)
v_schultinge

De marathon zelf ken ik niet.

Toen ik nog in Oostenrijk woonde ben ik wel eens bij de World Cup in Albstadt wezen kijken. Zorg dat je ruim op tijd bent met het boeken van onderkomen. Albstadt ligt midden in de Allgäu en daar is het heel rustig met niet al te veel gastenbedden. Tevens moet je minimaal 30km over Landesstraßen om bij Albstadt te komen. Dus neem rustig de tijd.

Het event zelf is goed georganiseerd en er heerst een leuke sfeer. Ik was echt onder de indruk van de rijders. Hoe hard die rijden, zowel dames als heren. Dat is eigenlijk gewoon bizar.
Plaats reactie