MTB route Tannenbülten (Winterswijk)

Schwarzwald, Winterberg of de Alpen? Hier vind je alles over routes en gebieden bij onze oosterburen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
DvdW
All rounder
All rounder
Berichten: 64
Lid geworden op: za 9 juli 2016, 09:05
Mijn mountainbike: Cube Aim SL black/flashred

Hallo allemaal!

Ik was benieuwd of iemand van jullie hier bekend is met de MTB route Tannenbülten (net over de grens bij Winterswijk). Hij zou moeten starten in het plaatsje Velen.

Afbeelding

De enige informatie die ik erover kan vinden is dit: https://www.outdooractive.com/de/route/ ... 115562878/
en een stel foto's van de route hier: https://fotos.mtb-news.de/p/125857

Heeft iemand van jullie hier meer informatie over?
Gebruikersavatar
DvdW
All rounder
All rounder
Berichten: 64
Lid geworden op: za 9 juli 2016, 09:05
Mijn mountainbike: Cube Aim SL black/flashred

awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Zitten zo te zien wel wat leuke stukjes in, maar of ik daarvoor dik 1,5 uur in de auto ga zitten vraag ik mij af...
Hoogteverschillen lijken mee te vallen en minder te zijn dan bijvoorbeeld op de UHR.
Ga je er binnenkort heen?
Gebruikersavatar
DvdW
All rounder
All rounder
Berichten: 64
Lid geworden op: za 9 juli 2016, 09:05
Mijn mountainbike: Cube Aim SL black/flashred

awinkel schreef: do 27 juni 2019, 09:56 Zitten zo te zien wel wat leuke stukjes in, maar of ik daarvoor dik 1,5 uur in de auto ga zitten vraag ik mij af...
Hoogteverschillen lijken mee te vallen en minder te zijn dan bijvoorbeeld op de UHR.
Ga je er binnenkort heen?
Bedankt voor jouw reactie! Ik ga over een paar weken verhuizen naar Aalten en en daarom op zoek naar nieuwe trails :-q

Al zoekende kwam ik deze route tegen. Is er verder iemand die hem kent? Hoe zit het bijv. met de bebording van de route?
Sieb
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 933
Lid geworden op: di 27 december 2005, 20:28
Mijn mountainbike: GT zaskar, Karakoram, speed series cruiser

Tannenbulten is niet echt de moeite waard. Is een oud militair oefenterrein. ooit 1 x vanuit Winterswijk heengefietst en daarna nooit meer geweest. :wink:
Bij Klein Reken 20 km verder zit wel leuk klimwerk en helemaal gaaf is De Grüne Haard bij Marl. Hadden ze een paar jaar geleden altijd super mooie toertochten. GPX is vast nog wel ergens te vinden.
Just look them straight in the eye and say...Pogue mahone!
kapps
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 9 september 2019, 22:55

Hoi, ik woon in de buurt van Aalten - Lichtenvoorde. Ben sinds kort begonnen met mountainbiken en ben zelf ook zoekende naar nieuwe routes. Er is een link gepost op mijn post van maandag (viewtopic.php?f=10&t=143303&p=2422416#p2422416). Geen idee hoe deze is, mogelijk heb ik dit weekend tijd om hier eens naartoe te gaan.

Als je nog wat leuks hebt gevonden laat het me aub weten :)
Gebruikersavatar
DvdW
All rounder
All rounder
Berichten: 64
Lid geworden op: za 9 juli 2016, 09:05
Mijn mountainbike: Cube Aim SL black/flashred

Sieb schreef: di 3 september 2019, 17:59 Tannenbulten is niet echt de moeite waard. Is een oud militair oefenterrein. ooit 1 x vanuit Winterswijk heengefietst en daarna nooit meer geweest. :wink:
Bij Klein Reken 20 km verder zit wel leuk klimwerk en helemaal gaaf is De Grüne Haard bij Marl. Hadden ze een paar jaar geleden altijd super mooie toertochten. GPX is vast nog wel ergens te vinden.
Reuze bedankt voor jouw info, daar kan ik zeker wat mee!
Plaats reactie