Teutoburger Wald rondom Dissen

Schwarzwald, Winterberg of de Alpen? Hier vind je alles over routes en gebieden bij onze oosterburen.
Plaats reactie
Jhas
All rounder
All rounder
Berichten: 144
Lid geworden op: za 13 september 2014, 17:46
Mijn mountainbike: Canyon Neuron CF 8.0

Ik ga over twee weken naar familie in Duitsland. Ze wonen iets onder Dissen am Teutoburger Wald.
https://www.google.nl/maps/place/Dissen ... 8.1989336

Nu heb ik daar eerder rondjes op de racefiets gereden en de helling zijn echt goed daar. Maar nu gaat de Giant Fathom MTB mee.

Ik kom wel wat GPS tracks tegen maar die lopen of over de Hermanssweg of rondom de mooie heuvel/berg die boven Dissen ligt.
Ik wil de hellingen op en af. Heeft iemand tips voor mij?
wibas
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 802
Lid geworden op: ma 29 december 2008, 15:20
Mijn mountainbike: Cannondale FSI-1 Cannondale scalpel

Jhas schreef: do 1 augustus 2019, 12:09 Ik ga over twee weken naar familie in Duitsland. Ze wonen iets onder Dissen am Teutoburger Wald.
https://www.google.nl/maps/place/Dissen ... 8.1989336

Nu heb ik daar eerder rondjes op de racefiets gereden en de helling zijn echt goed daar. Maar nu gaat de Giant Fathom MTB mee.

Ik kom wel wat GPS tracks tegen maar die lopen of over de Hermanssweg of rondom de mooie heuvel/berg die boven Dissen ligt.
Ik wil de hellingen op en af. Heeft iemand tips voor mij?
Net ten noorden van BadIburg kun je genoeg heuveltjes op en af. Ik zal als ik jouw was daar even heen fietsen.
Jhas
All rounder
All rounder
Berichten: 144
Lid geworden op: za 13 september 2014, 17:46
Mijn mountainbike: Canyon Neuron CF 8.0

Top. ga ik daar eens buurten.
JdG20
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: di 3 april 2018, 07:42

Jhas
All rounder
All rounder
Berichten: 144
Lid geworden op: za 13 september 2014, 17:46
Mijn mountainbike: Canyon Neuron CF 8.0

Je kan zonder issues daar de heuvels in!
Goed stijl ook wel. Gewoon de auto in een van de dorpjes zetten en omhoog. De Hermannsweg is tof fietsen en je kan overal wel extra omhoog en omlaag.
Plaats reactie