Vaste routes Duitsland.

Schwarzwald, Winterberg of de Alpen? Hier vind je alles over routes en gebieden bij onze oosterburen.
Plaats reactie
Monkey biker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 240
Lid geworden op: vr 30 april 2010, 21:47
Mijn mountainbike: Cube AMS 120 29 inch fully 2012
Contacteer:

Op zoek naar gebieden in Duitsland met vaste routes ontdek ik de volgende site. http://www.dimb.de" onclick="window.open(this.href);return false;. Dit is een instantie die de routes beoordeeld,controleerd en zelf na rijdt. Ze geven een x aantal sterren en zijn sinds vorig jaar actief. Ze kijken of de routes goed zijn uitgepijlt en of de informatie klopt met wat er over geschreven wordt. Ik denk dat deze site voor ons een aanwinst is. Kijk zelf. Ik ga in ieder geval het komende voorjaar naar Mountainbikepark Pfälzerwald. Als Nr.1 getest. Ik hoor graag van jullie of het Pfälzerwald echt zo mooi is. Ik denk anders nog aan het gebied rond om Manscheid en Daun. Hier loopt het Lieserpfath. Op you-tube super filmpjes gezien van dit pad en gebied. Groet. Monkeybiker
HuubC
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1331
Lid geworden op: vr 23 november 2007, 23:34

oeps, foutje :~
Laatst gewijzigd door HuubC op zo 19 september 2010, 16:19, 1 keer totaal gewijzigd.
HuubC
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1331
Lid geworden op: vr 23 november 2007, 23:34

Monkey biker schreef:Ik ga in ieder geval het komende voorjaar naar Mountainbikepark Pfälzerwald. Als Nr.1 getest. Ik hoor graag van jullie of het Pfälzerwald echt zo mooi is. Ik denk anders nog aan het gebied rond om Manscheid en Daun. Hier loopt het Lieserpfath. Op you-tube super filmpjes gezien van dit pad en gebied. Groet. Monkeybiker
HuubC schreef:
Toine_de_Biker schreef:Het Lieserpfad paken we natuurlijk, dat moet super biken zijn.
Als je tot Wittlich gaat zorg dan ook voor stevige wandelschoenen vooral nu met een natte ondergrond :winkie:
Ben in alle twee de gebieden geweest en mijn advies is kies voor Pfalzerwald. Hotel Zum Schwan in Trippstadt is een prima uitvalsbasis om diverse routes te rijden :-D
Plaats reactie