Gopro; tiptopic voor vragen, ervaringen etc

Welke voorvork is goed, welke shifters schakelen meer dan nodig? Stel je vragen zo duidelijk mogelijk!
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Goeie tips Emeel, thanks :-q
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 587
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

marcomtb1972 schreef: za 18 juni 2022, 16:22 @yo-eddy,
Ik heb sinds kort een Hero 9 in gebruik :-q meeste setting heb ik overgenomen na het zien van een video van de loam ranger op youtube. Weet niet meer welke aflevering maar het was volgens mij iets met settings Hero 9 en 10.

Iemand nog een goeie tip voor een video bewerking programma, hoeft niet perse gratis te zijn ?
Ik film nu in 2.7K, scheelt heel veel opslag op sd kaart en batterij duur, 4k zuigt batterij zo leeg en sd card is zo vol :-{
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2070
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

Ik gebruik Shotcut of openshot voor mijn quick and dirty edits. Beiden zijn gratis. Lichte voorkeur voor de eerste.
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2488
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Heeft er al iemand een andere batterij cover gebruikt , waarbij je bv een power bank kan aansluiten op de battery tijdens het filmen te laden ?
Natuurlijk niet waterdicht is de camera dan , maar bv voor de langere ritten zonder de batterij telkens te wisselen .

MAXCAM Aluminium Batterij Cover Deur voor GoPro Hero 10 / Hero 9 Zwart

https://www.amazon.nl/MAXCAM-Aluminium- ... 0038&psc=1
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
emeel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 274
Lid geworden op: do 4 oktober 2018, 14:15
Mijn mountainbike: Giant Trance

zou het niet doen. Usb poorten zijn best kwetsbaar. Een keer een flinke tik tegen te kabel door een valpartij en hij is gesloopt.
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 587
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

38x10 schreef: za 18 juni 2022, 22:11 Ik gebruik Shotcut of openshot voor mijn quick and dirty edits. Beiden zijn gratis. Lichte voorkeur voor de eerste.
Thanks.
Net me eerste geknipte / geplakte filmpje met Shotcut geupload naar youtube, ziet er fraaier uit als me vorige creatie`s :winkie:
net als me bike skills, zit er misschien ook nog wat rek in me plak / knip skills :-D
Plaats reactie