Endura

Welke voorvork is goed, welke shifters schakelen meer dan nodig? Stel je vragen zo duidelijk mogelijk!
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8036
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Hummvee light is beginners short. Gevorderde dragen de singletrack aldus de Endura importeur.
Gebruikersavatar
Brul78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 471
Lid geworden op: do 31 oktober 2019, 10:50
Mijn mountainbike: YT Izzo Comp

Alsof de kwaliteit van je kleren iets zegt over je mountainbike kwaliteit.

Als dat zo is ga ik even een paar honderd euro uitgeven. :lol:
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1249
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

Frenkske schreef: ma 23 november 2020, 20:52 Wat is het verschil tussen Humvee, Singletrack en de Burner ll? :-?

Op de site van Endura vind ik dit niet. In het echt zal dit duidelijk zichtbaar en voelbaar zijn.

De Burner spreekt mij aan (oogt wat smaller) maar nergens te krijgen momenteel. Laatste aanbieding aan me voorbij laten gaan, helaas.
Hummvee is de stof wat dunner en vind ik iets comfortabeler.
Singletrack is een wat ruigere broek, maar zeker ook prima.
De Burner ken ik niet, ik heb alleen een Singletrack en de Hummvee.
DJMARCO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 347
Lid geworden op: di 23 juni 2020, 18:32

Vorige week de Hummvee gekocht met lange broekspijpen. Mooie aanbieding van €45,- bij futurumshop. Aflopen zaterdag getest met een bib met korte pijpen eronder. De Hummvee valt net als de Hummvee short vrij groot uit. Bij twijfel zou ik de kleinste maat kiezen. De lengte was ook goed.
Broekspijpen zijn onderaan met klittenband smaller te maken. De broek is geschikt om te dragen in de winter met bv een korte bib eronder. Hij valt best los op de bovenbenen en knieën waardoor ik mijn kniebeschermers eronder kan dragen.
Plaats reactie