Roval aluminium velgen op de Epic

Welke voorvork is goed, welke shifters schakelen meer dan nodig? Stel je vragen zo duidelijk mogelijk!
Plaats reactie
gevellux
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 5 september 2018, 14:42

In 2018 een Specialized Epic gekocht en na 1 seizoen vertoond de achtervelg allemaal scheuren bij de spaaknippels.
Dan denk je dat je goede service krijgt van Specialized!!
Na het registreren bij Specialized heb ik een defecte Brain2 laten repareren en gelijk tunen.
Dan denk je dat je bekend staat in hun systeem maar weer moet ik de factuur laten zien om aanspraak te maken op de garantie.
Helaas kon ik deze niet gelijk vinden dus moet de kapotte velg maar op de koop toe nemen.

Laat ik wel voorop stellen dat ik uitermate tevreden ben over de mountainbike zelf.
Heb er nu handgespaakte wielen in laten zetten met Hope4 naven en voor het eerst tubeless.
Ben benieuwd hoe dit gaat bevallen.
Freediamond87
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 394
Lid geworden op: zo 12 januari 2014, 15:28
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy C

De dealer is aanspreekpunt voor je garantieclaims. Deze heeft de aankoop van je bike toch nog wel geregistreerd staan?
A i r
All rounder
All rounder
Berichten: 96
Lid geworden op: ma 7 april 2014, 21:41

Heb tweemaal een nieuwe velg onder garantie in mijn Epic gekregen. Had hetzelfde probleem.
Rijd nu ook al een jaar met een handgespaakte wielset met Hope pro4 naven.
worstkaas
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 527
Lid geworden op: wo 23 april 2014, 12:36
Mijn mountainbike: Canyon Lux 2019

Toch wel slordig om een factuur van zo een dure fiets kwijt te raken
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

worstkaas schreef: za 12 oktober 2019, 17:42 Toch wel slordig om een factuur van zo een dure fiets kwijt te raken
Je mag hopen dat je ten eerste met zo een dure fiets geen aanspraak hoeft te maken op garantie. En ten tweede dat ze met zulke klanten heel netjes om gaan... .
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Specialized fietst achteruit...
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
trek-y
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 241
Lid geworden op: di 9 juni 2009, 07:31
Mijn mountainbike: 26"/ 29"

Snap niet dat ze die rotzooi roval velgen gebruiken. :-{ voor het geld wat je betaald mogen ze wel wat beter spul leveren.
who dares wins
gevellux
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 5 september 2018, 14:42

jaartje verder en de service van Specialized laat wel te wensen over.
Ik heb mij erbij neergelegd.
Wil wel even kwijt dat de vervangen wielen van Hope met pro4 naaf super bevallen.
Verder uitermate fijne wendbare fiets waar ik niet snel vanaf zal stappen.
I_do
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2407
Lid geworden op: vr 13 juli 2012, 15:33

gevellux schreef: di 10 november 2020, 16:18 jaartje verder en de service van Specialized laat wel te wensen over.
Ik heb mij erbij neergelegd.
Wil wel even kwijt dat de vervangen wielen van Hope met pro4 naaf super bevallen.
Verder uitermate fijne wendbare fiets waar ik niet snel vanaf zal stappen.
Je koopt voor enkele duizenden euro's een fiets waarvan zowel de vering als de velgen van waardeloze kwaliteit zijn, waarbij de laatsten niet eens fatsoenlijk afgehandeld worden, maar je zal toch niet snel van die fiets afstappen?

Ik snap niets van mensen die specialized kopen.
Plaats reactie