Nee ik heb letterlijk niks bij de fiets gekregen. Ik heb ook het gevoel dat ze deze fiets er doorheen hebben gehaast. Ik kocht de fiets op een donderdag en zou hem volgende week vrijdag kunnen ophalen omdat ze dingen wilden afstellen rijklaar maken etc. Fair enough. Maar toen kwam ik daar die vrijdag waren ze de fiets vergeten op de planning te zetten en het werd moeilijk moeilijk allemaal, heel misschien de zaterdag maar waarschijnlijk maandag pas hadden ze een gaatje in de agenda. Toen werd ik zaterdag ochtend gebeld dat hij al klaar stond, hij stond echter nog wel bovenin de winkel dus ik betwijfel dan ook ten zeerste of de fiets wel echt is nagelopen, ook omdat deze problemen dan ongetwijfeld aan het licht waren gekomen.MagpieManny schreef: ↑wo 17 juni 2020, 21:41 Ik snap je helemaal. Weet in ieder geval dat die padjes niet recht hoeven te zijn als ze nieuw zijn. En ook dat ze eigenlijk recht gezet moeten worden op je frame. (Allemaal info van dit forum btw ) Je hebt daar eigenlijk speciale gereedschap voor nodig om ze richten op je wiel.
Ook is de B gap belangrijk bij sram eagle. Heb je daar een tooltje voor gehad (rood meestal)?
Succes in iedergeval. Woon beetje ver anders had ik graag geholpen!
Vervolgens kom ik dan met het voorstel om onderdelen te vervangen (op mijn kosten) voor onderdelen die toch al op de toekomst wish list stonden, dat was vorige week dinsdag. Ik heb nog steeds niks gehoord Ik vind het bedroevende service.