Bib of short?

Welke voorvork is goed, welke shifters schakelen meer dan nodig? Stel je vragen zo duidelijk mogelijk!
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2455
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Rule #5 //

Harden The F*ck Up.

Afbeelding
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Rsw85
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 182
Lid geworden op: vr 3 april 2009, 14:34
Mijn mountainbike: Orbea Alma M50

Fox komt met een liner broek met bretels en een vakje voor je liftpas (van je appartement :wink:). Iedereen in één keer geholpen :bier:

https://www.mantel.com/fox-racing-tecbase
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4655
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Wel een ideale oplossing wat mij betreft .. mis vaak wat zakken voor dingen omdat je long of shortsleeves geen zakken hebben.

Hoewel ik de bretels niet altijd zo fijn vind zitten.
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7362
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Hadden Specialized (SWAT) en Alpinestar (met drinkzak of lvl1 beschermer?) dat niet al geruimere tijd?
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Rsw85
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 182
Lid geworden op: vr 3 april 2009, 14:34
Mijn mountainbike: Orbea Alma M50

cheeta schreef: vr 26 maart 2021, 10:51 Hadden Specialized (SWAT) en Alpinestar (met drinkzak of lvl1 beschermer?) dat niet al geruimere tijd?
Zou kunnen hoor. In de lijn met gravelbroeken van diverse merken zie je steeds meer vakjes bij de bib shorts. Bij sportfull heb je ook vakjes op het been. Inderdaad ook handig als je graag en MTB Shirt draagt op ritjes zonder rugtas.
Plaats reactie