Tips kniebescherming?

Welke voorvork is goed, welke shifters schakelen meer dan nodig? Stel je vragen zo duidelijk mogelijk!
Roger57
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 266
Lid geworden op: vr 10 juli 2020, 18:58

Zou het nog gelukt zijn met TS?

Was toch ondanks mijn pesterijtje echt benieuwd naar zijn bevindingen.

(Of ze tegen water kunnen dat geloof ik wel :winkie: )
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2132
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Geen pesterijen ontdekt in dit topic hoor.

Ik ben weet thuis.
De Livio afdaling in Nassfeld heb ik nog 2x gedaan en er zijn geen valpartijen meer geweest dus eindstand 2-1 voor mij.
Het was een behoorlijk pittige afdaling die door stevige regenval ook nog een stuk gladder was geworden maar zoals gezegd ging het nu wel.

Over de kniebescherming:
De ions zitten in een afdaling prima, dan merk je er niet zoveel van.
Ik heb ze ook gebruikt om een lange klim van 11 km en 1000 hoogtemeters te bedwingen (wat een hel) maar dat vond ik helemaal niks dus snel uitgedaan. Voor langdurig trappen is een lichter of comfortabeler stel beschermers een betere keuze.
Roger57
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 266
Lid geworden op: vr 10 juli 2020, 18:58

Elvander schreef: di 18 augustus 2020, 16:29 Geen pesterijen ontdekt in dit topic hoor.
Mooi, dikke huid, hou ik wel van :-q
Ik ben weet thuis.
De Livio afdaling in Nassfeld heb ik nog 2x gedaan en er zijn geen valpartijen meer geweest dus eindstand 2-1 voor mij.
Het was een behoorlijk pittige afdaling die door stevige regenval ook nog een stuk gladder was geworden maar zoals gezegd ging het nu wel.

Over de kniebescherming:
De ions zitten in een afdaling prima, dan merk je er niet zoveel van.
Ik heb ze ook gebruikt om een lange klim van 11 km en 1000 hoogtemeters te bedwingen (wat een hel) maar dat vond ik helemaal niks dus snel uitgedaan. Voor langdurig trappen is een lichter of comfortabeler stel beschermers een betere keuze.
Sounds like fun.
Ik gebruik zelf Alpinestars SX-1 kniebeschermers.
Enige vervelende is dat ze warm zijn in warme weersomstandigheden.
Je kunt ze perfect afstellen op onderbeen en bovenbeen en uiteraard zodanig dat de scharnierpunten (knie en protector) gelijk zitten.
Plaats reactie