Trail pedalen en schoenen

Welke voorvork is goed, welke shifters schakelen meer dan nodig? Stel je vragen zo duidelijk mogelijk!
Gebruikersavatar
Mrr
All rounder
All rounder
Berichten: 122
Lid geworden op: vr 15 maart 2019, 19:36

hurck schreef: vr 4 september 2020, 10:48 Weer een topic over pedalen dat al na 3 berichten al ontspoort in een discussie over flats vs clipless, goed dat er nog zekerheden zijn :D
hahaha echt e, gelukkig was ik er met de 1ste reply al wel uit.. Ik bestel me wel gewoon een setje Mallet E LS, nu die schoenen nog
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16079
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Volgens mij stond in het eerste antwoord dit:
Kabookie schreef: do 3 september 2020, 12:58 Op Mallets rijden met gewone sneakers kan, maar veel verder dan naar de supermarkt zou ik niet gaan. Je staat vooral op de veer en dat is niet zo fijn.
Daar hoeven we het niet over te hebben, dat is iedereen wel eens!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
udo van dongen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 403
Lid geworden op: zo 13 juli 2014, 14:02
Mijn mountainbike: YT Jeffsy CF Comp 2, YT Decoy Shred
Contacteer:

Mrr schreef: vr 4 september 2020, 11:16
hurck schreef: vr 4 september 2020, 10:48 Weer een topic over pedalen dat al na 3 berichten al ontspoort in een discussie over flats vs clipless, goed dat er nog zekerheden zijn :D
hahaha echt e, gelukkig was ik er met de 1ste reply al wel uit.. Ik bestel me wel gewoon een setje Mallet E LS, nu die schoenen nog
Wat is het probleem van af en toe je pedalen te wisselen? Dat doe ik vaak zat, zoveel werk is dat niet. Je schroeft je flats erop wanneer je denkt dat dat voordelen biedt (technische trage steile paadjes in mijn geval) of je laat de XT pedalen zitten (of andere klikpedalen) voor als je me 50-60 km/hr moet afdalen... :bier:
Een gek alleen is zo gek nog niet
Gebruikersavatar
Mrr
All rounder
All rounder
Berichten: 122
Lid geworden op: vr 15 maart 2019, 19:36

Tijdverlies en geen zin om 1 van die vele keren wisselen de draad in m'n crank te beschadigen.. Tis nu al ni simpel van op de fiets te geraken :roll:
Plaats reactie