SQlab inner short

Welke voorvork is goed, welke shifters schakelen meer dan nodig? Stel je vragen zo duidelijk mogelijk!
Plaats reactie
Olieboer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: zo 3 november 2019, 20:50

Ik heb een Alpinestar short met inner short, die laatste is aan vervanging toe na iets meer dan 3000km. Ik zag nu een SQlab inner short langskomen SQlab inner short

Heeft iemand hier ervaring mee? klinkt wel mooi, maar dat is natuurlijk vooral marketing. Inner shorts van Assos gaan richting dezelfde prijs. Andere tips zijn natuurlijk welkom!
Geen gezeik, mountainbike!
ThijsE
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 658
Lid geworden op: vr 3 januari 2020, 09:15
Mijn mountainbike: een raw en een oranje

ihkv andere tips:

https://www.rosebikes.nl/loffler-hr-fie ... hape=black

Rose heeft een aardig aanbod van merken en type, maar deze bevalt me prima.
Zit goed, blijft goed zitten (kruipt niet omhoog in de lies) en de zeem doet z’n werk.

En voor de helft van de prijs van sqlab ;)
Olieboer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: zo 3 november 2019, 20:50

weinig ervaringen blijkbaar, ik heb hem toch maar gekocht. Vandaag een kort ritje proberen, komend weekend een langere tocht. Ik zal de ervaringen posten voor als er nog iemand naar op zoek gaat.
Geen gezeik, mountainbike!
chaser
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 218
Lid geworden op: za 24 januari 2009, 21:49
Mijn mountainbike: Kona Hei Hei 2020

Je hebt van de meeste fietskledingsmerken wel onderbroeken met zeem
Ik vind bijna 100 euro wel duur voor een onderbroek met zeem al is het van een gerenommeerd merk
En grappig dat je hem vergelijkt met assos want volgens mij is assos 1 van de duurste fietskleding merken en dus zit de fietskleding van sqlab (wist niet eens dat die kledind hadden in hun assortiment) ook in die prijsklasse

Ik gebruik zelf de broeken van Gore wear (met een endura broek er over heen) maar zelfs de duurste daarvan komt niet eens in de buurt van de 100 euro

https://www.bikester.nl/gore-wear-c5-fi ... 81232.html
Ouder, last van mijn rug en knieën maar wel doorgaan
Olieboer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: zo 3 november 2019, 20:50

chaser schreef: di 26 januari 2021, 13:07 Je hebt van de meeste fietskledingsmerken wel onderbroeken met zeem
Ik vind bijna 100 euro wel duur voor een onderbroek met zeem al is het van een gerenommeerd merk
En grappig dat je hem vergelijkt met assos want volgens mij is assos 1 van de duurste fietskleding merken en dus zit de fietskleding van sqlab (wist niet eens dat die kledind hadden in hun assortiment) ook in die prijsklasse

Ik gebruik zelf de broeken van Gore wear (met een endura broek er over heen) maar zelfs de duurste daarvan komt niet eens in de buurt van de 100 euro

https://www.bikester.nl/gore-wear-c5-fi ... 81232.html
Ik ben nieuwsgierig omdat het een ander principe is dan de meeste zemen, minder dik, minder "luier" gevoel, maar als het goed is wel voldoende bescherming tegen pijn. De vergelijking met Assos maakte ik inderdaad omdat dat het duurdere merk is, ik hoopte dat iemand mij kon vertellen of het die prijs waard is.
Geen gezeik, mountainbike!
Plaats reactie