AXS App, DUB lagers en te dikke remblokken

Welke voorvork is goed, welke shifters schakelen meer dan nodig? Stel je vragen zo duidelijk mogelijk!
bongo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 451
Lid geworden op: ma 30 juli 2012, 10:33

Wat wil je er voor hebben ? :-D :-q
Jammer dat er geen bsa in zit.
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2455
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Update over de DUB lagers

Ik heb in April de neiuwe set DUB lagers besteld en binnen gekregen, een paar weken geleden eindelijk de oude set uitgebouwd. Maar.... Die lagers draaien gewoon goed, no way dat dat de kraak veroorzaakte. Dusss deze keer de hele BB shell gespoeld en tot op het metaal schoongemaakt, zelfde oor de BB cups schroefdraad. En dan ouderwets Cyclon dikke beige pasta erop (potje uit 1993!) in plaats van het nieuwe witte Shimano montage spul.

En tadaa, hij is weer muis stil :bier:

Met de verontschuldigingen aan SRAM, het lag niet aan DUB maar was dus gewoon de wrench monkey :oops:

En @Bongo, hij wel degeljk BSA

Enjoy!! stille kilometers
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Ik lees iedere keer met angst en beven die DUB lager verhalen. Ga binnenkort maar alvast een reserve kopen. Voor mij 14.000km zonder problemen... is dit nu vragen om problemen zo'n opmerking?
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

bouwpakket schreef: za 26 juni 2021, 18:38 Ik lees iedere keer met angst en beven die DUB lager verhalen. Ga binnenkort maar alvast een reserve kopen. Voor mij 14.000km zonder problemen... is dit nu vragen om problemen zo'n opmerking?
Nee hoor...

Afbeelding
Plaats reactie