Nieuwe trail/enduro light wielset

Welke voorvork is goed, welke shifters schakelen meer dan nodig? Stel je vragen zo duidelijk mogelijk!
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Mijn ervaring met de M502 is dat de
ERD klopt.
Maar je kan zowel 292 als 294 gebruiken.
Gewoon 32 dezelfde kopen.
Bij alu nippels is het belangrijk dat je de hele nippel vult met schroefdraad, dus dan is 294 beter.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
One Only
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 551
Lid geworden op: di 13 september 2016, 14:48

Dank allen, bestelling gedaan. :-q
One Only
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 551
Lid geworden op: di 13 september 2016, 14:48

Ook hier “last” van de lege webshops. Ging ik een keer voor goed genoeg krijg ik vandaag het bericht dat de DTSwis pas weer leverbaar wordt in augustus.

Dus uiteindelijk toch voor een Hope pro 4 gegaan. En omdat eigenlijk geen één kleur mooi matched bij mijn fiets en zwart ook maar zwart is, maar voor de meest afwijkende kleur gegaan. Oranje :winkie: Dan weet ik in ieder geval zeker dat het bij een evt andere fiets ook niet gaat passen. :roll:

Pfff wel lastig dat de schappen steeds verder leeg raken.
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5237
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

One Only schreef: do 27 mei 2021, 21:08 Ook hier “last” van de lege webshops. Ging ik een keer voor goed genoeg krijg ik vandaag het bericht dat de DTSwis pas weer leverbaar wordt in augustus.

Dus uiteindelijk toch voor een Hope pro 4 gegaan. En omdat eigenlijk geen één kleur mooi matched bij mijn fiets en zwart ook maar zwart is, maar voor de meest afwijkende kleur gegaan. Oranje :winkie: Dan weet ik in ieder geval zeker dat het bij een evt andere fiets ook niet gaat passen. :roll:

Pfff wel lastig dat de schappen steeds verder leeg raken.
Dat is wat ik al aangaf. En Hope in oranje is niet heel courant waardoor ze die waarschijnlijk nog op voorraad hadden. Zwart en rood is ook nergens meer te krijgen.

Lege schappen worden ook een probleem voor de wedstrijdrijders. Er zijn nu nationaal alleen nog clubwedstrijden bij de jeugd, maar ze trainen nog bijna elke dag, en dan moet er een keer iets vervangen worden. En probeer nu maar eens aan een nieuwe 12-speed cassette te komen die op je body past.

Ciao,
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
One Only
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 551
Lid geworden op: di 13 september 2016, 14:48

Bij bikecomponents was alleen zwart out of stock. Oranje nu ook :winkie: De rest hebben ze nog.
Plaats reactie