Trekking vriendelijk mtb stuur voor m'n Troll

Welke voorvork is goed, welke shifters schakelen meer dan nodig? Stel je vragen zo duidelijk mogelijk!
Ruben L
All rounder
All rounder
Berichten: 113
Lid geworden op: wo 16 maart 2011, 16:49

Hee cool, nog een gek met een Troll :)

Ik gebruik op de mijne (Steve's pants blue, 27.5 DT XR1501, Rockshox Reba, SRAM GX1 1 x 11, Thule trekhaak) een Thomson Elite stuurpen met een dikke upswept gouden Renthal Fatbar erin en Oury grips in de kleur van het frame erop, rijdt heel comfy :)
Gebruikersavatar
seb93
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 29 oktober 2014, 01:22
Mijn mountainbike: Surly Troll Eggplant Purple S

Ruben L schreef: ma 7 juni 2021, 16:02 Hee cool, nog een gek met een Troll :)

Ik gebruik op de mijne (Steve's pants blue, 27.5 DT XR1501, Rockshox Reba, SRAM GX1 1 x 11, Thule trekhaak) een Thomson Elite stuurpen met een dikke upswept gouden Renthal Fatbar erin en Oury grips in de kleur van het frame erop, rijdt heel comfy :)
YaY! Trolls \m/
Steve's pants is ook een coole kleur!
Ik zat vorig weekend naar een renthal fatbar te kijken, maar ik denk dat de verkoper me niet aardig meer vindt omdat ik zei dat z'n prijzen erg dicht op de nieuwprijs zaten.. wist ik veel dat er blijkbaar verschillende versies van zijn o_0
oh well. het zal wel een Clarence of misschien een Osprey worden en een steile riser :)
Surly Troll S Eggplant Purple, deore/SRAM, BB5, Surly Extra Terrestrial 26x2.5 on Surly Marge Lite 65mm. OMM racks. Soma Sparrow bars.
Plaats reactie