Deze wilde ik jullie toch niet onthouden.
http://www.popsci.com/bown/2008/product ... e-7970-di2" target="_blank
Er roept bij mij gelijk een vraag op: WAAROM?
Elektronisch en draadloos schakelen
- volvosurfer
- Extreme Biker
- Berichten: 609
- Lid geworden op: zo 17 augustus 2008, 10:57
- Mijn mountainbike: staat in de garage
- Contacteer:
Daarom denk ikAnd the Di2 is two ounces lighter than last year’s mechanical Dura-Ace group.
Assumption is the mother of all fuckups.
Ben ik dan de enige die met een dikke magneet aan mijn frame ga rijden tijdens een wedstrijd?
Kijken of die van je tegenstander tijdens de sprint nog zo goed werkt, haha
Kijken of die van je tegenstander tijdens de sprint nog zo goed werkt, haha
schakelt enorm goed. Ff geprobeerd op de bikemotion, kik geluidje ook!
I'm just here to regulate funkyness.
Als ik val dan sta ik op, en als ik sta dan val ik op.
"How does Danny Hart sit down with balls that big!?"
Als ik val dan sta ik op, en als ik sta dan val ik op.
"How does Danny Hart sit down with balls that big!?"
Meer iets voor op een race forum. Echt nieuw is het ook al niet meer. Ik hoorde dat de cyclocross-top het wel gebruikt als de weersomstandigheden het toelaten.
En waarom? Waarom niet? Deze techniek ligt al een tijdje op de planken, zoek maar eens op mavic Tektronic.
En waarom? Waarom niet? Deze techniek ligt al een tijdje op de planken, zoek maar eens op mavic Tektronic.
-
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 2395
- Lid geworden op: zo 24 juli 2005, 22:11
- Mijn mountainbike: Epic Elite
Wel kabelloos ... niet draadloos
En waarom? Omdat we ook niet meer met massieve banden rijden
En waarom? Omdat we ook niet meer met massieve banden rijden
Duchenne Heroes 2007 | Trans Germany 2008 | Cape Epic 2009 | Transalp 2010 | Duchenne Heroes 2011 | Cape Pioneer Trek 2013 | Duchenne Heroes Italia 2013
Naar mijn idee los je hier een probleem op en creëer je er gelijk weer een paar bij
Geen kabels klinkt allemaal wel erg leuk, maar om nu regelmatig je batterijstatus in de de gaten moeten houden, gaat me een beetje ver
Geen kabels klinkt allemaal wel erg leuk, maar om nu regelmatig je batterijstatus in de de gaten moeten houden, gaat me een beetje ver
Het klinkt juist niet ( ear flappper wink smiley) enige mooie feature is dat de voorderrie. zich automatische aanpast aan de achterderrie. (mbt. kettinglijn ). Dus qua MTB is 22-32 enigszins te doen want je wint er een (fractie van) mm mee t.o.v. manueel schakelen...spruce schreef:Naar mijn idee los je hier een probleem op en creëer je er gelijk weer een paar bij
Geen kabels klinkt allemaal wel erg leuk, maar om nu regelmatig je batterijstatus in de de gaten moeten houden, gaat me een beetje ver
Wat hier de meerwaarde van is werd zelfs door de dienstdoende Shimano spokesperson in twijfel getrokken...
!! 26inch en dikke banden !!
- bert l.
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 10858
- Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
- Mijn mountainbike: Cube AMS 100
- Contacteer:
omdat er na 8, 9, 10 en 11 vits cassettes geen ruimte en reden meer is om naar 12 en 13 tandwieltjes te gaan, maar er nog steeds wel geld verdiend moet worden door te blijven innoveren.spruce schreef:Deze wilde ik jullie toch niet onthouden.
http://www.popsci.com/bown/2008/product" target="_blank ... e-7970-di2
Er roept bij mij gelijk een vraag op: WAAROM?
-
- Extreme Biker
- Berichten: 565
- Lid geworden op: wo 16 juli 2008, 16:36
- Mijn mountainbike: Cube Stereo 120 HPC EX 29
- Contacteer:
misschien dat de batterijen automatisch opgeladen kunnen worden door een naafdynamo...
Wordt wel een beetje zwaar misschien.
Nadeel van elektronika is wel dat je er minder zelf aan kan knutselen. Ook kan je niet aan zien komen wanneer het systeem het begeeft, dat zal dan van het ene op het andere moment zijn in plaats van geleidelijk. Zo'n beetje als mijn auto waarbij de motor een jaar geleden spontaan uitviel zonder waarschuwing vooraf toen ik op een driebaanssnelweg op de meest linkerbaan reedt in de ochtendspits...
Wordt wel een beetje zwaar misschien.
Nadeel van elektronika is wel dat je er minder zelf aan kan knutselen. Ook kan je niet aan zien komen wanneer het systeem het begeeft, dat zal dan van het ene op het andere moment zijn in plaats van geleidelijk. Zo'n beetje als mijn auto waarbij de motor een jaar geleden spontaan uitviel zonder waarschuwing vooraf toen ik op een driebaanssnelweg op de meest linkerbaan reedt in de ochtendspits...
http://mountainhoppers.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik doe veel aan recycling: ik ga fietsen, en daarna weer, en dan later nog een keer, enz.
Ik doe veel aan recycling: ik ga fietsen, en daarna weer, en dan later nog een keer, enz.
Elektronica op de MTB? Vraag me af of ik het uberhaupt zou willen, of je er echt functioneel wat aan hebt en of het wat gaat worden. Als je al ziet dat de gemiddelde MTB-er nog voldoende problemen heeft met het afstellen van iets eenvoudigs als schijfremmen zou ik een fiets-wegenwacht gaan overwegen...
Ik herinner me nog wel die fantastische smartshocks van K2... vraag me af of ze het nu nog zo'n goed idee vinden.
Ik herinner me nog wel die fantastische smartshocks van K2... vraag me af of ze het nu nog zo'n goed idee vinden.
Downhill is geen grapje
nou nog aan je cadansteller koppelen en je hebt een automaat.
-
- Extreme Biker
- Berichten: 579
- Lid geworden op: zo 5 oktober 2008, 14:02
- Mijn mountainbike: trek superfly elite al/trek madone
- Contacteer:
ik denk ook niet dat dit wat is.. er kan op gestoort worden.. omdat het draadloos is en ik weet iet of dat zo makkelijk is tijdens wedstrijden als je derrie ineenkeer voor op het binnenste blad vliegt..
Het is hier al aangehaald maar goed lezen blijft blijkbaar moeilijk voor sommigen. En er is bovendien veel meer info over te vinden dan wat hier gepost is: het is NIET draadloos.
Need some handbuilt wheels ... mail me luc.vanrutten@telenet.be
200 redenen (2 ons ) zijn er wel voor te verzinnenspruce schreef:Deze wilde ik jullie toch niet onthouden.
http://www.popsci.com/bown/2008/product" target="_blank ... e-7970-di2
Er roept bij mij gelijk een vraag op: WAAROM?