Kona Rove ST of libre al?

Krom stuur, noppenbanden en lekker van de gebaande paden? Hier kun je er over praten.
balboa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 692
Lid geworden op: ma 16 juli 2007, 01:55
Mijn mountainbike: Wordt gebruikt

Mooie fiets zeg! Heb 'm laatst zien staan bij een fietsenmaker en echt even getwijfeld of ik m'n racefiets er niet voor zou inruilen :wink:
Rth
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 31
Lid geworden op: ma 23 maart 2020, 11:54

MonkeyRider schreef: do 14 mei 2020, 16:56 Mooi :-q
Tzt extra 28" wielset erbij als "racer" of blijf je dan ook op 650B rijden ?
Op termijn zeker een 28" setje er bij. Vandaag een stuk met vrienden op een racefiets meegereden maar dat merk je toch wel. Verder heel tevreden met de fiets.
Rth
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 31
Lid geworden op: ma 23 maart 2020, 11:54

floris500 schreef: do 14 mei 2020, 14:17
Rth schreef: wo 13 mei 2020, 22:28 Afbeelding


Wilde toch even laten weten dat het een rove st is geworden. Uiteindelijk toch gekozen voor het iets comfortabeler staal en de looks!
Je plaatje werkte niet, ik heb even de link van het plaatje goed gezet. Mooie fiets, echt een prachtige kleur en mooi frame! Heb je zelf de skinwalls vervangen of is hij zo geleverd? Ik vind het persoonlijk wel mooier eigenlijk bij dit frame.

Afbeelding
Dank dank! Standaard wordt ie met skinwalls geleverd. Echter had mijn FM een eerder exemplaar zonder ontvangen en dat vond ik beter staan dan met de skinwalls.
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16805
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Daar ben ik het mee eens ;-)
Mooie fiets, veel plezier ermee!
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
JMA1992
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 852
Lid geworden op: do 8 november 2018, 20:01
Mijn mountainbike: Cube stereo 120

prachtig!

Ik ben de gelukkige bezitter van de alu 800 euro versie. Nooit gedacht dat ik met een fiets van dat budget zo veel plezier kon hebben! Ga me zelfs afvragen of veel duurder rijden wel nodig is :oops:
Omdraaien kan altijd nog!
Gebruikersavatar
floris500
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 975
Lid geworden op: vr 8 maart 2013, 08:39
Mijn mountainbike: Cotic BFe275 | Dartmoor Blackbird | Kona Rove AL

JMA1992 schreef: ma 15 juni 2020, 08:59 prachtig!

Ik ben de gelukkige bezitter van de alu 800 euro versie. Nooit gedacht dat ik met een fiets van dat budget zo veel plezier kon hebben! Ga me zelfs afvragen of veel duurder rijden wel nodig is :oops:
Moet je nagaan dat ik mijn alu versie destijds (2015) afgeprijsd kocht voor 540 euro.. Ondertussen wel best wat upgrades verder natuurlijk, maar blijft een top fiets :D
Rth
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 31
Lid geworden op: ma 23 maart 2020, 11:54

Leuk om te horen. Ik ben ook nog steeds erg tevreden. Een erg veelzijdige fiets. Fiets er zowel op de weg/gravel mee als de mountainbike routes hier in Nijmegen. Gaat echt perfect (mountainbike routes wel iets minder comfortabel haha). Komende zomer op fietsvakantie testen of ie daar ook geschikt voor is.
JMA1992
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 852
Lid geworden op: do 8 november 2018, 20:01
Mijn mountainbike: Cube stereo 120

floris500 schreef: ma 15 juni 2020, 14:52
JMA1992 schreef: ma 15 juni 2020, 08:59 prachtig!

Ik ben de gelukkige bezitter van de alu 800 euro versie. Nooit gedacht dat ik met een fiets van dat budget zo veel plezier kon hebben! Ga me zelfs afvragen of veel duurder rijden wel nodig is :oops:
Moet je nagaan dat ik mijn alu versie destijds (2015) afgeprijsd kocht voor 540 euro.. Ondertussen wel best wat upgrades verder natuurlijk, maar blijft een top fiets :D
Dat is helemaal een habbekrats. Zulke bedragen geven inderdaad ruimte voor mooie upgrades! :winkie:
Omdraaien kan altijd nog!
Gebruikersavatar
floris500
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 975
Lid geworden op: vr 8 maart 2013, 08:39
Mijn mountainbike: Cotic BFe275 | Dartmoor Blackbird | Kona Rove AL

Rth schreef: ma 15 juni 2020, 21:43 Leuk om te horen. Ik ben ook nog steeds erg tevreden. Een erg veelzijdige fiets. Fiets er zowel op de weg/gravel mee als de mountainbike routes hier in Nijmegen. Gaat echt perfect (mountainbike routes wel iets minder comfortabel haha). Komende zomer op fietsvakantie testen of ie daar ook geschikt voor is.
Dat met die fietsvakantie gaat vast en zeker goed komen!
JMA1992 schreef: di 16 juni 2020, 06:24 Dat is helemaal een habbekrats. Zulke bedragen geven inderdaad ruimte voor mooie upgrades! :winkie:
:winkie: Zo blijf je bezig eh
Plaats reactie