Baggy shirt met zakjes

Welke kleding bevalt goed, welke helm zit lekker en welke winterschoenen zijn echt warm en waterdicht? Stel je vragen zo duidelijk mogelijk en deel je ervaringen met anderen.
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

Bram87 schreef: do 21 oktober 2021, 16:55
Meegs schreef: do 21 oktober 2021, 16:04 Zo maar een schot in het donker... maar op de fiets naar de trails? Hoef je alleen je huissleutel aan je piercing te hangen en geen gedoe meer met die overdreven smartphone-achtige autosleutels. Je kan het al haast geen sleutel meer noemen.
degenen voor wie dat aantrekkelijk is zullen dat vast al wel doen. Maar ik wil niet elke week op dezelfde route rijden en moet 7 - 10km verhard fietsen dus bijna 20 heen en terug. dat is al meer dan 50% van de totale rit die ik normaliter alleen op singeltracks rijd en het kost ook nog eens serieus tijd om al die asfalt kilometers weg te rijden terwijl je er met de auto dan zo bent (en nee een fiets op de auto zetten kost echt geen minuten, maar seconden)
Ja zo sta ik er ook een beetje in. De trails die ik rij zijn eigenlijk allemaal verder weg (meer dan 50 km) en dan is erheen fietsen toch geen reële optie…

Maar Meegs, als je lekker dicht bij de trail woont is dat zeker een idee.
Gebruikersavatar
floris500
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 975
Lid geworden op: vr 8 maart 2013, 08:39
Mijn mountainbike: Cotic BFe275 | Dartmoor Blackbird | Kona Rove AL

Wiel-Maat schreef: do 21 oktober 2021, 11:23 Nee met een huissleutel zal je dat niet snel hebben dat je het merkt idd.

Maar een autosleutel is tegenwoordig soms wel een hele unit, die zou je wel kunnen voelen. Ik steek daarom bijna nooit iets in die zakken van een shirt...zakken te over in broek en rugzak, waarbij die laatste toch de voorkeur geniet.

EDIT: O Azzuri je was me net voor, en nu lijkt mijn post een reactie op die van jou maar dat is het dus niet! :D
Autosleutel zou ik er zelf ook niet in willen nee, die voel je sowieso. Die gaat in de broek of rugzak inderdaad. Maargoed hij kan er iig in indien je zou willen.
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5651
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Meegs schreef: do 21 oktober 2021, 16:04 Zo maar een schot in het donker... maar op de fiets naar de trails? Hoef je alleen je huissleutel aan je piercing te hangen en geen gedoe meer met die overdreven smartphone-achtige autosleutels. Je kan het al haast geen sleutel meer noemen.

:bier:

Ik heb twee bloezen van Alpinestars:
https://www.alpinestars.com/collections ... tech-shirt
Die hebben ook een zakje. En je bent gelijk weer hip op de houthakkersfeestjes in het bos.

Afbeelding
Een aantal modellen van hun shortsleeve jersey`s hebben ook een zakje (sowieso de Alps 8.0)
Plaats reactie