Bib met baggy shirt?

Welke kleding bevalt goed, welke helm zit lekker en welke winterschoenen zijn echt warm en waterdicht? Stel je vragen zo duidelijk mogelijk en deel je ervaringen met anderen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

Bij een dergelijke afbeelding is maar 1 associatie mogelijk:

Afbeelding

:winkie:

EDIT: hmm wel jammer dat deze post dan weer op de volgende pagina belandt, dat vermindert toch het effect... maar om die foto nou nog es te quoten leek me wat veel van het goede. ;)
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

ThaSingleTrackMastah schreef: di 12 april 2022, 23:31 Ik ben vanmiddag met m'n rubber laarzen op m'n SPD pedalen en met een joggingbroek aan op pad geweest. Daarboven een hoodie.
(ok, alleen om de honden uit te laten na een regenbui)
Ik vraag me nu af, wat zegt dat over mij?
Dat je niet de waarheid spreekt!










:tong
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Tja, ik kan het niet bewijzen (gelukkig niemand tegen gekomen), maar het is echt waar.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Wiel-Maat schreef: wo 13 april 2022, 10:11 Bij een dergelijke afbeelding is maar 1 associatie mogelijk:

Afbeelding

:winkie:

EDIT: hmm wel jammer dat deze post dan weer op de volgende pagina belandt, dat vermindert toch het effect... maar om die foto nou nog es te quoten leek me wat veel van het goede. ;)
Barry Badpak! 😎👌
Toen met het glazen huis in Leiden kwamen we hem nog tegen. Halve avond mee staan zuipen :winkie:
Plaats reactie