21/22-09-2013 St. Geertruid Mergelheuvelland 2-daagse (MH2D)

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Michiel
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1357
Lid geworden op: do 17 april 2003, 09:25
Mijn mountainbike: is gejat

Wie heeft het over nieten? Mh2d gebruikt ook geen nietjes.
Ramon, waar precies hingen die pijlen nog dan geef ik het door en worden ze zo spoedig mogelijk weggehaald.
Es gibt keine Stelle in der Bibel, in der es heißt, du sollst das Gaspedal nicht bis zum Anschlag durchtreten!
Ramon 73
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2219
Lid geworden op: wo 21 mei 2003, 23:33
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel 3

De bordjes zaten netjes met ty-rap's vast. Helaas zo stevig dat het zonder gereedschap niet los ging.
Pijlen die ik gezien heb, hingen in het ENCI bos. Vanaf de Mergelweg (vanuit Maastricht gezien) links af slaan. Na de groene slagboom linksaf (dat is tegen de richting in van de 50km toer). Bovenaan de berg haarspeldbocht naar rechts en dat pad volgen. Ca. 250mtr verder hangen nog wat pijlen.
Gratis GPS topo kaarten? Kijk eens op:
OpenMtbMap en de weekly updates.

Never argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Michiel
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1357
Lid geworden op: do 17 april 2003, 09:25
Mijn mountainbike: is gejat

Dank je, ik zal het doorgeven zodat ze zo snel mogelijk worden weggehaald.
Es gibt keine Stelle in der Bibel, in der es heißt, du sollst das Gaspedal nicht bis zum Anschlag durchtreten!
Mark1988
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 267
Lid geworden op: za 26 mei 2007, 19:02
Contacteer:

Wij hebben gisteren onze aftermovie van de zaterdag online gezet. Helaas niet met een optimale camerapositie maar het geeft een goede indruk.

Lekker nagenieten: http://www.youtube.com/watch?v=8Hd6gbzKleQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Alle video's: http://www.youtube.com/playlist?list=PL ... -QJ-G3l1dl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ramon 73
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2219
Lid geworden op: wo 21 mei 2003, 23:33
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel 3

Michiel schreef:Dank je, ik zal het doorgeven zodat ze zo snel mogelijk worden weggehaald.
Vandaag niks meer gevonden. Hulde :-q
Gratis GPS topo kaarten? Kijk eens op:
OpenMtbMap en de weekly updates.

Never argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Plaats reactie