22-09-2013 Groesbeek Groesbeeks gruwelijkste. 50 en 90 km

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Jolly Roger
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: wo 25 september 2013, 15:20
Mijn mountainbike: Kona Honzo / Kona Process 134

Wat een heerlijke tocht. De 50 km gefietst en de laatste 10 km wel een beetje kramp gekregen (best schrikken).
Ik kon mij niet aan de indruk onttrekken dat ik misschien wel de enige, in elk geval één van de weinige single speed fietser was, die dag.

Mooiste moment; naar boven knallen over het klimmetje met de stenen en bouwafval. Geen voet aan de grond, was wel even trots.

Volgend jaar zeker weer, met meer makkers.
DNBinMotion
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: ma 3 januari 2011, 23:26
Mijn mountainbike: Trek 9.7 Elite 2012

na een jaar van 0 training kan ik wel zeggen dat ik de 90km aan de zware kant vond :tong
desalwelteplus, supermooie tocht, toporganisatie en inderdaad sociale medefietsers. Tot volgend jaar ;)
EL Maroq
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2520
Lid geworden op: vr 22 februari 2013, 21:04
Mijn mountainbike: Salsa Mukluk 3/ Trek Farley 5

Jolly Roger schreef:Wat een heerlijke tocht. De 50 km gefietst en de laatste 10 km wel een beetje kramp gekregen (best schrikken).
Ik kon mij niet aan de indruk onttrekken dat ik misschien wel de enige, in elk geval één van de weinige single speed fietser was, die dag.

Mooiste moment; naar boven knallen over het klimmetje met de stenen en bouwafval. Geen voet aan de grond, was wel even trots.

Volgend jaar zeker weer, met meer makkers.
Knap hoor single speed rijden ik doe het je niet na.
Dat rotsachtige klimmetje was zeker leuk jammer genoeg konden mijn voorgangers het niet waarderen en al mopperend stapten ze af en bleven midden op de pad lopen :-?
Hopelijk zit het 25-10 ook weer in de TT van Milsbeek
Koenuhhh
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1597
Lid geworden op: zo 29 augustus 2010, 16:28
Mijn mountainbike: Specialized Epic Comp (2015) - YT Jeffsy 29 (2017)

EL Maroq schreef: Knap hoor single speed rijden ik doe het je niet na.
Dat rotsachtige klimmetje was zeker leuk jammer genoeg konden mijn voorgangers het niet waarderen en al mopperend stapten ze af en bleven midden op de pad lopen :-?
Hopelijk zit het 25-10 ook weer in de TT van Milsbeek
Hier had ik dus ook last van, enige klimmetje wat ik niet gehaald heb die dag, door de wandelaars voor me. Volgens mij was die goed te doen, maar er stond een rij van 15 wandelaars voor me. :o
Gebruikersavatar
3d0zer
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 33
Lid geworden op: ma 17 juni 2013, 13:48
Mijn mountainbike: Trek remedy 9.9 2013

Voor de liefhebbers, ik heb een filmpje gemaakt van de 50 kilometer.
Heb nog niet eerder een film gemaakt, dus tips of opmerkingen zijn welkom!!

Op naar 2014, het was super!!

http://youtu.be/Mrtuu7o8luc

:-q
Een dag niet gebiked, is een dag niet geleefd ;)
Koenuhhh
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1597
Lid geworden op: zo 29 augustus 2010, 16:28
Mijn mountainbike: Specialized Epic Comp (2015) - YT Jeffsy 29 (2017)

3d0zer schreef:Voor de liefhebbers, ik heb een filmpje gemaakt van de 50 kilometer.
Heb nog niet eerder een film gemaakt, dus tips of opmerkingen zijn welkom!!

Op naar 2014, het was super!!

http://youtu.be/Mrtuu7o8luc

:-q
Nice :-q
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

3d0zer schreef:Voor de liefhebbers, ik heb een filmpje gemaakt van de 50 kilometer.
Heb nog niet eerder een film gemaakt, dus tips of opmerkingen zijn welkom!!

Op naar 2014, het was super!!

http://youtu.be/Mrtuu7o8luc

:-q

Ook grappig! We hebben jullie heel vaak gezien. Je fietsmaatje met lange blonde vlecht was een opvallende verschijning tussen al die mannuh.
We staan zelfs nog op je film op 6.40, nog voor het KodakConnie-moment bij die afdaling na de klim met de trap.
Leuke film trouwens, grappig om weer de route te herbeleven.
Jolly Roger
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: wo 25 september 2013, 15:20
Mijn mountainbike: Kona Honzo / Kona Process 134

Cool filmpje. Erg tof om het opnieuw een beetje te beleven. Wat een mooie stukjes zaten er toch in die tocht.
En ik denk dat ik jullie inderdaad heb zien staan bij het rustpunt, GoPro camera ruilen.

Tja, 'wandelaars'. Ik moet zeggen dat ze eigenlijk allemaal snel aan de kant gingen zodra ik (netjes) van me liet horen. Een simpel 'Linksom' of 'Rechtsom' deed het wel. Super sfeer, heel anders dan bij een wedstrijd. Ik ga voortaan denk ik alleen nog maar toertochten doen. Ik doe toch nooit mee voor het podium. :-)
Connie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 414
Lid geworden op: ma 8 maart 2010, 14:42
Contacteer:

3d0zer schreef:Voor de liefhebbers, ik heb een filmpje gemaakt van de 50 kilometer.
Heb nog niet eerder een film gemaakt, dus tips of opmerkingen zijn welkom!!

Op naar 2014, het was super!!

http://youtu.be/Mrtuu7o8luc

:-q
Leuk! :-q
Gebruikersavatar
3d0zer
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 33
Lid geworden op: ma 17 juni 2013, 13:48
Mijn mountainbike: Trek remedy 9.9 2013

TinaToertocht schreef:
3d0zer schreef:Voor de liefhebbers, ik heb een filmpje gemaakt van de 50 kilometer.
Heb nog niet eerder een film gemaakt, dus tips of opmerkingen zijn welkom!!

Op naar 2014, het was super!!

http://youtu.be/Mrtuu7o8luc

:-q

Ook grappig! We hebben jullie heel vaak gezien. Je fietsmaatje met lange blonde vlecht was een opvallende verschijning tussen al die mannuh.
We staan zelfs nog op je film op 6.40, nog voor het KodakConnie-moment bij die afdaling na de klim met de trap.
Leuke film trouwens, grappig om weer de route te herbeleven.
Dank je! Mijn fietsmaatje is mijn stoere Chick! haha... Die trapt harder dan menig man (vaak incl mij) de berg op, daar ben ik stiekem erg trots op ;) ... en samen gelukkig dezelfde hobby, dus vaak op de bike & trails te vinden...
Een dag niet gebiked, is een dag niet geleefd ;)
Gebruikersavatar
3d0zer
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 33
Lid geworden op: ma 17 juni 2013, 13:48
Mijn mountainbike: Trek remedy 9.9 2013

Jolly Roger schreef:Cool filmpje. Erg tof om het opnieuw een beetje te beleven. Wat een mooie stukjes zaten er toch in die tocht.
En ik denk dat ik jullie inderdaad heb zien staan bij het rustpunt, GoPro camera ruilen.

Tja, 'wandelaars'. Ik moet zeggen dat ze eigenlijk allemaal snel aan de kant gingen zodra ik (netjes) van me liet horen. Een simpel 'Linksom' of 'Rechtsom' deed het wel. Super sfeer, heel anders dan bij een wedstrijd. Ik ga voortaan denk ik alleen nog maar toertochten doen. Ik doe toch nooit mee voor het podium. :-)

Klopt die camera hebben we daar gewisseld ;) Ik dacht, afwisseling maakt de film leuker... bedankt voor je reactie!
Een dag niet gebiked, is een dag niet geleefd ;)
Gebruikersavatar
PaneVino
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1326
Lid geworden op: do 8 augustus 2013, 22:22

Wat een heerlijke film zeg. Geeft perfect weer hoe het er bij een tocht aan toe gaat.
Dank je wel. :-q
2020 Trek Fuel EX
2018 Trek 920 (gestolen)
2015 Kona Wo
kjvandongen
All rounder
All rounder
Berichten: 73
Lid geworden op: wo 6 juni 2012, 11:18

Was een erg mooie en goed georganiseerde tocht. Ondanks dat ik regelmatig in dit gebied te vinden ben,heb ik toch weer een aantal leuke nieuwe paadjes gezien
Echter, ik weet niet meer waar dat allemaal precies was.

Heeft er nog iemand een routekaart of iets dergelijks??
Lijkt me leuk om nog wat van die paadjes op te zoeken!
Als je alles onder controle hebt, ga je niet hard genoeg!
Gebruikersavatar
3d0zer
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 33
Lid geworden op: ma 17 juni 2013, 13:48
Mijn mountainbike: Trek remedy 9.9 2013

Hoi KJ. Je mag niet overal rijden he... je mag in veel gebieden niet komen omdat de grondeigenaren eenmalig toestemming hebben gegeven voor de tocht... De organisatie vroeg om niet de tocht na te rijden...
Een dag niet gebiked, is een dag niet geleefd ;)
EL Maroq
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2520
Lid geworden op: vr 22 februari 2013, 21:04
Mijn mountainbike: Salsa Mukluk 3/ Trek Farley 5

3d0zer schreef:Voor de liefhebbers, ik heb een filmpje gemaakt van de 50 kilometer.
Heb nog niet eerder een film gemaakt, dus tips of opmerkingen zijn welkom!!

Op naar 2014, het was super!!

http://youtu.be/Mrtuu7o8luc

:-q
Mooi filmpje en goed gemonteerd niet te lange stukken tussen en prima deuntje erbij.
Met wat voor camera is het opgenomen met name geïnteresseerd in de FPS.
Zulke filmpjes wil ik namelijk ook gaan maken bij toertochten en om nu met mijn handycam te gaan fietsen is wat onhandig :winkie:
Plaats reactie