22-09-2013 Groesbeek Groesbeeks gruwelijkste. 50 en 90 km

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
efi
All rounder
All rounder
Berichten: 129
Lid geworden op: do 8 september 2011, 21:39
Mijn mountainbike: Epic ht

Een schitterende tocht voor een goed doel.
De inschrijving is geopend, let op max 1500 deelnemers.
http://www.road4energy.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
mtb-peter
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 296
Lid geworden op: do 13 oktober 2011, 17:43
Mijn mountainbike: Heeft 2 wielen

Heb me hier ook weer voor op gegeven, en de inschrijvingen gaan hard :-q
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Montferbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 396
Lid geworden op: wo 1 september 2010, 21:58
Mijn mountainbike: Scott Scale 910 handbuild - Cannondale Fatcaad - Cube Agree GTC Race - Stevens Prestige Cyclocrosser

Jooow! Net ingeschreven! Vorig jaar was ik te laat, dus nu heb ik er extra zin in!
Ben benieuwd!! :-)
Pathologisch Mountainbiker
rutgervd1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 318
Lid geworden op: vr 14 augustus 2009, 17:08
Mijn mountainbike: Specialized Epic

Was vorig jaar ook te laat maar uiteindelijk toch nog een kaartje weten te krijgen. Was mooie tocht dus dit jaar maar gelijk ingeschreven voor de 90. Wel jammer dat hij tegelijk is met MH2D. Wordt dan denk ik maar zaterdag MH2D en dan zondag deze!
Focus KillerBee Disc
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 384
Lid geworden op: zo 15 november 2009, 15:00
Mijn mountainbike: Focus Raven 6.0 omgebouwd naar Rohloff :)

mtb-peter schreef:Heb me hier ook weer voor op gegeven, en de inschrijvingen gaan hard :-q
Ik ben ook van plan me aan te gaan melden voor de 90 km maar ben nog van iets afhankelijk of ik kan dan.
Je schrijft dat de aanmeldingen snel gaan maar waar kan ik dat zien??
Wanneer denken jullie dat de inschrijving van 1500 deelnemers bereikt is?
mtb-peter
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 296
Lid geworden op: do 13 oktober 2011, 17:43
Mijn mountainbike: Heeft 2 wielen

Je ziet het niet, maar vorig jaar waren er een heleboel mensen die te laat waren.
Geloof dat er op de eerste dag iets van 80 a 90 inschrijvingen waren.
't zal nog wel een tijdje duren voordat die 1500 inschrijvingen bereikt zijn denk ik, maar je weet maar nooit.
Stuur anders een mailtje naar de organisatie of jij je onder voorbehoud kan inschrijven ofzo?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Gebruikersavatar
mats22
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1298
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 16:34
Mijn mountainbike: Niner air 9 RDO met lefty, Storck, Rose carbon pro

Vorig jaar ook de 90 km gereden onder super omstandigheden pas later ingeschreven en super gereden al kan ik mij voorstellen als het een nate boel is dat het plezier een hoop minder wordt 8)
Mijn bike gaat harder dan ik kan.....
michel3vb
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 6 februari 2010, 16:05
Mijn mountainbike: One-On Lurcher
Contacteer:

Ingeschreven voor de 90!
BerryFOX
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 643
Lid geworden op: di 15 augustus 2006, 10:26
Mijn mountainbike: Cannondale Flash Carbon Team / Salsa El Mariachi

Balen dat het gelijk valt met MH2D.... :(
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10372
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

Ja, niet handig gepland door Groesbeek. Wie weet denken ze dat men liever halverwege blijft hangen om te fietsen rond Nijmegen/Groesbeek/Reichswald?
Ben benieuwd in hoeverre de MH2D hier last van heeft. Nou ja, MH2D is 2 dagen, prachtig heuvelland... Zal wel los lopen. Ik sla sowieso een jaartje over... Transalp.
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
marcel frenk
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 719
Lid geworden op: za 29 november 2003, 16:14
Mijn mountainbike: S-Works Epic Carbon `07

Groesbeeks Gruwelijkste versus MH2D? Niet moeilijk kiezen, de eerste natuurlijk! Bovendien, MH2D is toch 2 dagen? Echte fanaten doen 1 dag MH2D, 1 dag Groesbeeks Gruwelijkste..
TDiepenmaat
All rounder
All rounder
Berichten: 69
Lid geworden op: di 23 augustus 2011, 08:39
Mijn mountainbike: Flash 29er

marcel frenk schreef:Groesbeeks Gruwelijkste versus MH2D? Niet moeilijk kiezen, de eerste natuurlijk! Bovendien, MH2D is toch 2 dagen? Echte fanaten doen 1 dag MH2D, 1 dag Groesbeeks Gruwelijkste..
Echte fanaten willen beide volledig rijden natuurlijk. Vorig jaar kon dat, dit jaar helaas niet. Ik heb voor MH2D gekozen, maar dat neemt niet weg dat ik baal. Vorig jaar een super mooie dag gehad in Groesbeek en omgeving, met een zeer strakke organisatie.

Hopelijk kunnen deze twee evenementen volgend jaar weer naast elkaar gepland worden. Kijkend maar de combinaties van afstand en hoogte meters, mikken deze tochten beide op de wat meer ervaren fietsers. Erg jammer dat de tochten nu met elkaar moeten concurreren.

In ieder geval wens ik de organisatie en alle deelnemers in Groesbeek veel succes, en hopelijk tot volgend jaar.
That which does not kill us makes us stronger Friedrich Nietzsche
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

mmmm, zeer aanlokkelijk! Zou ik de 90 trekken, dat is even de vraag :~ Nog tijd genoeg om te trainen, maar tis wel ver, 90km :o Wie weet of je de mogelijkheid voor 90 op te geven met de mogelijkheid op de dag zelf naar 50 te switchen?
Rilson
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1822
Lid geworden op: di 7 juni 2011, 12:55
Mijn mountainbike: Salsa, Kona, Banshee
Contacteer:

Tina, je moet dat dan denk ik voor aanvang beslissen. Ik meen me te herinneren dat vorige editie al gelijk bij aanvang ( of iig vrij snel ) de 90 en 50 uit elkaar gingen. De 90km pakt een groote deel van het Reichswald mee. Soms kom je weleens in tochten op ongeveer de helft een splitsing tegen tussen de lange en korte versie dan kun je bij een slechte dag wat makkelijker kiezen :winkie: . Nadeel is dat er voor de lange tocht volgens mij een max zit aan de inschrijving ivm het verkrijgen van vergunningen, zou jammer zijn als er veel inschrijven voor de 90 en achteraf de 50 gaan doen.
Ik ga er zeker weer bij zijn en wel voor de 90!! Ga me gelijk inschrijven nu 8)
Vorig jaar door blessure te laat op niveau en de 90 op mijn tandvlees uitgefietst, hopelijk dit jaar iets meer genieten :-q
Citaat:
My biggest fear is that when I die my wife will sell my bikes for the amount I told her they cost
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

Thanx Rilson voor je info. Nou dat is dan duidelijk, ik ga me de blubbers trainen voor de 90 :winkie: Ik vind het wel heel leuk om ook het Reichswald te fietsen :-D Vanavond maar eens even met het Smalletje overleggen of die dat ook ziet zitten en dan gelijk maar inschrijven :-D
Plaats reactie