31-12-'13 25e (Telutci) Oudejaars-tocht - Hattemerbroek

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
bmwf1
All rounder
All rounder
Berichten: 73
Lid geworden op: zo 29 april 2007, 07:04
Mijn mountainbike: Giant XTC-0 (xtr afmontage), Telutci XC9R 650b/27,5"
Contacteer:

25e editie http://www.telutci.nl Oudejaarsveldtoertocht

Wil je op dinsdag 31 december nog één keer sportief bezig zijn voordat je aan de oliebollen begint? Doe dan mee aan de http://www.telutci.nl Oudejaarsveldtoertocht.
De tocht kan met recht een klassieker onder de ATB-tochten worden genoemd. Dat bewijst ook het aantal deelnemers dat ieder jaar op deze tocht afkomt. Er zijn bovendien ook 2 sterren aan de tocht toegekend door de NTFU.
Deze klassieker wordt dit jaar voor de 25e keer door http://www.cyclo78wezep.nl/www/components/page.asp georganiseerd.

De route is iedere keer nét even anders.
Op de dag zelf zijn enkele tientallen leden van de club in touw om de deelnemers een onbezorgde dag te bezorgen. De eigenaren van de bossen en landgoederen in de omgeving staan positief tegenover het houden van een ATB-tocht over hun eigendommen. Een gevolg van de jarenlange goede ervaringen die zij met onze vereniging hebben.
Kortom: De organisatie doet het werk, de deelnemers hoeven alleen maar aan het fietsen te denken! Wij zien je daarom graag op 31 december!

STARTPLAATS:
Sportvereniging Noord Veluwe Boys
Vogelzangveldweg 50 te Hattemerbroek.
Starttijd: tussen 09.30 en 10.30 uur
Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog
asmeets
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 33
Lid geworden op: za 29 december 2012, 19:56

En hier kun je de route alvast bekijken: http://tinyurl.com/np8xwsx" onclick="window.open(this.href);return false;
zwaantje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2230
Lid geworden op: wo 16 juni 2010, 15:51
Mijn mountainbike: Trek
Contacteer:

Ik ben er weer erbij. Het is een leuke tocht voor de oliebollen.
Het is maar een mening wat ik geef.

Geef mij maar rekenwerk in taal ben ik slecht in.
juliska
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 220
Lid geworden op: vr 25 oktober 2013, 15:26

Present :-q :-q
bmwf1
All rounder
All rounder
Berichten: 73
Lid geworden op: zo 29 april 2007, 07:04
Mijn mountainbike: Giant XTC-0 (xtr afmontage), Telutci XC9R 650b/27,5"
Contacteer:

Helaas, ik mag nog werken op oudjaarsdag
hopelijk tot volgend jaar

loop ik de verloting ook nog mis :((
Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog
asmeets
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 33
Lid geworden op: za 29 december 2012, 19:56

Vandaag de route nog een keer voorgereden. Ondanks dat er genoeg plassen waren en het nat was in het bos was de route meer dan prima te rijden. Als het goed is blijft het droog tot maandagavond en hebben we dinsdagmorgen een prima parcours voor de deelnemers.
Gebruikersavatar
Skippy73
All rounder
All rounder
Berichten: 144
Lid geworden op: di 18 juli 2006, 12:23
Mijn mountainbike: Scott Scale RC 910 pro

Ik hou hem in de gaten om eventueel te rijden!
Increase Your Life Cycle!

Scott Scale RC910 - XTR
dubbelop
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1397
Lid geworden op: zo 4 september 2005, 15:40
Mijn mountainbike: MSC Zion tandem

asmeets schreef:Vandaag de route nog een keer voorgereden. Ondanks dat er genoeg plassen waren en het nat was in het bos was de route meer dan prima te rijden. Als het goed is blijft het droog tot maandagavond en hebben we dinsdagmorgen een prima parcours voor de deelnemers.
Hij staat in de agenda - nu hopen dat het inderdaad (grotendeels) droog blijft, dan wordt het vast een mooie tocht!
juliska
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 220
Lid geworden op: vr 25 oktober 2013, 15:26

hoe ligt het parcours erbij, ze geven nog wat regen af vanavond, maar hopelijk valt dat mee.
asmeets
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 33
Lid geworden op: za 29 december 2012, 19:56

Ben net terug van het uitpijlen. Verbazingwekkend hoe snel al dat water is weggezakt. Het parcours lag er fantastisch bij en was erg goed te rijden. Geen enkel probleem gehad onderweg.
zwaantje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2230
Lid geworden op: wo 16 juni 2010, 15:51
Mijn mountainbike: Trek
Contacteer:

asmeets schreef:Ben net terug van het uitpijlen. Verbazingwekkend hoe snel al dat water is weggezakt. Het parcours lag er fantastisch bij en was erg goed te rijden. Geen enkel probleem gehad onderweg.
Das mooi, nu nog droog weer morgen ochtend.
Het is maar een mening wat ik geef.

Geef mij maar rekenwerk in taal ben ik slecht in.
christiaan25
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 910
Lid geworden op: vr 7 oktober 2011, 11:36
Contacteer:

Afbeelding

Weer lijkt helemaal goed te komen, ik ben er ook bij voor de 50km.
juliska
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 220
Lid geworden op: vr 25 oktober 2013, 15:26

asmeets schreef:Ben net terug van het uitpijlen. Verbazingwekkend hoe snel al dat water is weggezakt. Het parcours lag er fantastisch bij en was erg goed te rijden. Geen enkel probleem gehad onderweg.
Oke tot morgen dan, we hebben er zin in.
hadeba36
All rounder
All rounder
Berichten: 124
Lid geworden op: di 7 oktober 2008, 20:34

asmeets schreef:Ben net terug van het uitpijlen. Verbazingwekkend hoe snel al dat water is weggezakt. Het parcours lag er fantastisch bij en was erg goed te rijden. Geen enkel probleem gehad onderweg.
Dus niet zo'n waterballet als afgelopen zaterdag op de 60 km route in Epe? Die tocht heeft me een set remblokken gekost en een behoorlijke aanslag op de levensduur van ketting en cassette. Maar ik klaag niet, want ik wil zelf fietsen.
mark m
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 447
Lid geworden op: ma 20 oktober 2003, 20:42
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 TR MyO / Mondraker Foxy R

hadeba36 schreef:
asmeets schreef:Ben net terug van het uitpijlen. Verbazingwekkend hoe snel al dat water is weggezakt. Het parcours lag er fantastisch bij en was erg goed te rijden. Geen enkel probleem gehad onderweg.
Dus niet zo'n waterballet als afgelopen zaterdag op de 60 km route in Epe? Die tocht heeft me een set remblokken gekost en een behoorlijke aanslag op de levensduur van ketting en cassette. Maar ik klaag niet, want ik wil zelf fietsen.
Met een paar droge dagen droogt de ondergrond erg snel op. Ik vermoed dus dat het parcour er aanzienlijk beter bij ligt.
Plaats reactie