4-01-2015 - Huijbergen - Wielercomité ATB toertocht

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Mast0rt
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: do 10 april 2014, 14:05

Gewoon hetzelfde principe aanhouden als bij poepen, twijfelen is gaan :p
Gebruikersavatar
nielsvo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1649
Lid geworden op: zo 5 maart 2006, 20:45
Mijn mountainbike: Pivot Mach 429SL

Mast0rt schreef:Gewoon hetzelfde principe aanhouden als bij poepen, twijfelen is gaan :p
:lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
sik
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1326
Lid geworden op: wo 9 november 2005, 23:23
Contacteer:

wanneer je bij een toertocht niet had moeten gaan, zie je er hetzelfde uit als wanneer je bij poepen wel had moeten gaan. :winkie:
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

:-q
sik schreef:wanneer je bij een toertocht niet had moeten gaan, zie je er hetzelfde uit als wanneer je bij poepen wel had moeten gaan. :winkie:
:-q Grappige vergelijking maar het principe is daarom juist andersom :D
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Lee Towers
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 307
Lid geworden op: zo 28 oktober 2007, 18:53

Minder nat als verwacht! heel mooie route uitgezet, net weer anders als de andere tochten door deze bossen.
Lekker gereden! Organisatie bedankt :-q
Anho
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 246
Lid geworden op: ma 21 december 2009, 22:11
Mijn mountainbike: Giant Anthem

Toppertje!
It never gets easier, you just go faster.
Anho
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 246
Lid geworden op: ma 21 december 2009, 22:11
Mijn mountainbike: Giant Anthem

Al was de 45 geen 45 vlgns mij.
It never gets easier, you just go faster.
Maaarek
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 439
Lid geworden op: ma 21 mei 2012, 18:26

Super mooie route, wel ploeteren geblazen.
Erg gaaf waren de flinke klimmen en snelle afdalingen.
Aardig gaar na 62 km uit en thuis.

Fietsen afspuiten duurde wel lang. Bij ander TTs gewend dat er 2/3 man met een hogedrukspuit staan dan gaat het rap als er een rij staat.

Tot de volgende keer!
Gebruikersavatar
petter
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 381
Lid geworden op: vr 23 september 2011, 23:35
Mijn mountainbike: Trek Farley 5/Canyon Spectral CF7 ASX

Liever geen hoge druk om mijn fiets mee af te spuiten, zeker als het gedaan wordt. Met een beetje pech spuit je het vet uit je lagers en het zand erin...
Het duurde effe met een slang, maar gaf weer de gelegenheid voor een apress bike tijdens het wachten ;-)

Was zeker weer een mooi rondje, hier en daar wel nat, maar das niet gek met de sneeuw en regen van afgelopen week. Ach, waar hebben we anders die noppenbanden voor?
Change your skills, not the trails :-q / Grenspark Trail Builders
deraeij
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 28
Lid geworden op: za 21 december 2013, 18:01
Mijn mountainbike: BH LYNX 7.0

Een kleine impressie van vandaag, mooi rondje, veel plezier gehad, nu het fietsje schoonmaken.

https://www.youtube.com/watch?v=r8AAe7l ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
VanBiLL.com
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1493
Lid geworden op: ma 17 november 2008, 13:53
Mijn mountainbike: '15 Rose Mr Big 3 29er - '17 Speci Epic FSR Pro Carbon WC - '21 Speci Turbo Levo Expert Carbon AXS

Ben zelf vanwege gezondheids probleempjes deze helaas niet gaan rijden maar als ik zo naar het filmpje kijk wel enorme schade in het bos door de sneu van de afgelopen dagen. Zal wel een tijdje duren voordat alle padjes weer toegankelijk zullen zijn. Verder geen onbekende paadjes op het filmpje gezien en niet veel (nieuws) gemist. Het lijkt zo te zien ook wel mee te vallen met de modder...
Met vlagen ben ik briljant, alleen nu is het windstil...
Wordt bloed(plasma)donor en meld je NU aan bij Sanquin!!!!
Gebruikersavatar
Gerard Butter
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 370
Lid geworden op: do 4 oktober 2007, 22:12
Mijn mountainbike: Merida Misson Elite / Scott Spark Expert
Contacteer:

Voor mij geld het zelfde als voor VanBiLL.com. Wel een leuk filmpje.
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts
M@rk
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 180
Lid geworden op: vr 21 december 2007, 09:23
Mijn mountainbike: LV301MK8 140/140 26er -- & -- Liteville 301Mk12 650b 150/140 is klaar!

Was een leuke tocht en minder modderig dan ik had verwacht. Er was alleen een incident bij de inschrijving; ik had net betaald en ging nog even op zoek naar het toilet; ontstond er ineens een duw en trek partij en er werd iemand tegen de grond gewerkt. Het zou een fietsendief zijn die de week(en) ervoor in Wouw een fiets had gestolen. Weet iemand hoe dit nu is afgelopen? Ik vond het een beetje sterk dat deze figuur met de gestolen fiets in Huijbergen op zou duiken om daar mee te rijden. Ik heb het allemaal niet afgewacht en ben lekker gaan rijden. Grtzz Mark
Niets is wat het lijkt



Love is the feeling you get when you like something as much as your mountainbike; vrij naar Hunter S. Thompson
Gebruikersavatar
RWEEDA
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 368
Lid geworden op: vr 6 juli 2012, 21:50
Mijn mountainbike: Canyon Nerve

deraeij schreef:Een kleine impressie van vandaag, mooi rondje, veel plezier gehad, nu het fietsje schoonmaken.

https://www.youtube.com/watch?v=r8AAe7l ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Leuk filmpje.
Helaas kon ik er door omstandigheden niet bij zijn vandaag, heeft er iemand een gps track van?
Als je niet vies, moe en voldaan van de fiets komt moet je nog ff verder.
Gebruikersavatar
Bergbike
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2992
Lid geworden op: ma 14 november 2011, 22:06
Mijn mountainbike: Grand Canyon AL SL 6.9 2016, Lego Fully 2.7" 2014
Contacteer:

Er staan er meerdere op http://connect.garmin.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Plaats reactie