11-10-2015 - Hoogerheide - MTB tocht TC de Grensrijders

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
SnelleJonge
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2056
Lid geworden op: di 27 december 2005, 18:11

foograaf schreef:

Hier zie... ;) Foto's komen woensdag online want het waren er bijna 3000...
Afbeelding
Geweldige foto van Eric :-q Alleen is het frame van die Ninert echt 1 maatje te klein.. 8)
Gebruikersavatar
mats22
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1298
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 16:34
Mijn mountainbike: Niner air 9 RDO met lefty, Storck, Rose carbon pro

Tja de meeste bikers rijden met te grote frames rond dat heb je goed gezien Rob ! Aangezien ik goed in mijn verhoudingen zit heb ik bewust gekozen voor een Niner in maat L gezien de perfecte geometrie van deze frames die echt nog steeds de referentie is, moet jij kunnen beamen met je EMD. Als je op een 29 er ook lekker door de bochten wil gaan zoals op mijn training rondje in Dorst gaat dat beter op een kleiner frame dan een grote. Het is ook afhankelijk van je rijstijl maar gezien het schema van Niner zit ik goed hoor, bedankt voor je zorgen dat waardeer ik. 8)

Trouwens mijn Storck is ook een 21 inch

Fotograaf bedankt voor de leuke foto's toch een voordeel twee rondjes rijden is twee foto's Top!
Mijn bike gaat harder dan ik kan.....
SnelleJonge
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2056
Lid geworden op: di 27 december 2005, 18:11

mats22 schreef:Tja de meeste bikers rijden met te grote frames rond dat heb je goed gezien Rob ! Aangezien ik goed in mijn verhoudingen zit heb ik bewust gekozen voor een Niner in maat L gezien de perfecte geometrie van deze frames die echt nog steeds de referentie is, moet jij kunnen beamen met je EMD. Als je op een 29 er ook lekker door de bochten wil gaan zoals op mijn training rondje in Dorst gaat dat beter op een kleiner frame dan een grote. Het is ook afhankelijk van je rijstijl maar gezien het schema van Niner zit ik goed hoor, bedankt voor je zorgen dat waardeer ik. 8)

Trouwens mijn Storck is ook een 21 inch

Fotograaf bedankt voor de leuke foto's toch een voordeel twee rondjes rijden is twee foto's Top!
Voor wat betreft het rondje Dorst heb je wel een punt betreffende een kleiner frame, maar voor de langere rondes..... Maar fuck iT, je heb gewoon een rete mooie bike :-q
hansdegebruiker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4900
Lid geworden op: zo 30 juli 2006, 22:15
Mijn mountainbike: Black adder & Niner air 9 carbon
Contacteer:

Grote bike kleine bike mm mm.
Hier de bike in beeld.

http://youtu.be/CqmFTUc5U0E" onclick="window.open(this.href);return false;



Deel 2 en de complete rit volgen later.
Gebruikersavatar
mats22
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1298
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 16:34
Mijn mountainbike: Niner air 9 RDO met lefty, Storck, Rose carbon pro

SnelleJonge schreef:
mats22 schreef:Tja de meeste bikers rijden met te grote frames rond dat heb je goed gezien Rob ! Aangezien ik goed in mijn verhoudingen zit heb ik bewust gekozen voor een Niner in maat L gezien de perfecte geometrie van deze frames die echt nog steeds de referentie is, moet jij kunnen beamen met je EMD. Als je op een 29 er ook lekker door de bochten wil gaan zoals op mijn training rondje in Dorst gaat dat beter op een kleiner frame dan een grote. Het is ook afhankelijk van je rijstijl maar gezien het schema van Niner zit ik goed hoor, bedankt voor je zorgen dat waardeer ik. 8)

Trouwens mijn Storck is ook een 21 inch

Fotograaf bedankt voor de leuke foto's toch een voordeel twee rondjes rijden is twee foto's Top!
Voor wat betreft het rondje Dorst heb je wel een punt betreffende een kleiner frame, maar voor de langere rondes..... Maar fuck iT, je heb gewoon een rete mooie bike :-q
Thanks snelle ach ik rij nooit meer dan 150 km op een dag of langer dan 8:00 uur achter elkaar dus dat zit wel goed. 8)
Mijn bike gaat harder dan ik kan.....
Gebruikersavatar
mats22
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1298
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 16:34
Mijn mountainbike: Niner air 9 RDO met lefty, Storck, Rose carbon pro

Ja snelle nu heb jij mij uitgedaagd als je bovenstaand filmpje vast zet op 7 sec dan zie jij jezelf met een houding waarbij je je nek verder achterover hebt dan ik rechts voor op mijn geweldige Niner ! Ook valt mij op dat bij 10 s dat je armen erg gestrekt zijn terwijl deze beter licht gebogen kunnen zijn om de klappen iets beter op te vangen Tevens zie je bij mijn versnellingen dat mijn houding op deze bike perfect is opgemeten . Indien je ook een fitting wil laten doen dan heb ik nog wel een paar adressen waar je terecht kan. 8)

Mooi filmpje Hanzi 8)
Laatst gewijzigd door mats22 op di 13 oktober 2015, 08:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn bike gaat harder dan ik kan.....
hansdegebruiker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4900
Lid geworden op: zo 30 juli 2006, 22:15
Mijn mountainbike: Black adder & Niner air 9 carbon
Contacteer:

Zucht.....

Nou hier filmpje nr2.

http://youtu.be/ByFwLBX6op0" onclick="window.open(this.href);return false;

hansdegebruiker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4900
Lid geworden op: zo 30 juli 2006, 22:15
Mijn mountainbike: Black adder & Niner air 9 carbon
Contacteer:

foograaf schreef:
hansdegebruiker schreef:goh waar ken ik die knakker van
:lol:
Toevallig?
Afbeelding
He leuke foto man.
Bedankt.
Gebruikersavatar
mats22
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1298
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 16:34
Mijn mountainbike: Niner air 9 RDO met lefty, Storck, Rose carbon pro

Hanzi de cameraman gepakt met een :D
Mijn bike gaat harder dan ik kan.....
foograaf
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 249
Lid geworden op: vr 6 januari 2012, 23:35
Mijn mountainbike: koga

Foto's staan online... https://www.facebook.com/guy.heesakker.7" onclick="window.open(this.href);return false; Veel plezier ermee ;-)
https://regiovideo.wixsite.com/heesakkerguy" onclick="window.open(this.href);return false;
hansdegebruiker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4900
Lid geworden op: zo 30 juli 2006, 22:15
Mijn mountainbike: Black adder & Niner air 9 carbon
Contacteer:

en hier de hele tocht.
https://www.youtube.com/watch?v=8J4lOnOziaI" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
CC-Rider
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1463
Lid geworden op: zo 30 oktober 2011, 21:50
Mijn mountainbike: 34-18 of 27.5x4.5

Ik heb er vet van genoten op mijn fatbike. Prachtige route, mooie singletracks, klimmetjes en af en toe een stukje asfalt om te herstellen. Ik zag op de foto's nog een andere fatbiker, iemand van hier?
***** Frequent Flyer, ride with a fat smile *****
foograaf
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 249
Lid geworden op: vr 6 januari 2012, 23:35
Mijn mountainbike: koga

Hier vinden jullie de TV reportage

https://youtu.be/zYvEG9D7bNM" onclick="window.open(this.href);return false;
https://regiovideo.wixsite.com/heesakkerguy" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie