20-12-2015 - Oosterhout - Warande Veldtoertocht

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Gebruikersavatar
Mercurieus
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1196
Lid geworden op: vr 23 juli 2010, 22:34
Mijn mountainbike: Cannondale scalpel 2 2013 & Trek 6500
Contacteer:

Het was idd een heerlijk tochtje.

Oefenbaan bij de jonge renner was verrassend :)
En waar anderen de pijlen prima vonden, vond ik dat het op sommige punten wat beter zou mogen. Vooral moeite met de kleur en achtergrond. Maar dat mocht de pret natuurlijk niet drukken :)
En de antidiefstal check.... helemaal top!
Als ik net zo kon fietsen als ouwehoeren dan .........

http://www.tcdekleppers.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Bergbike
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2992
Lid geworden op: ma 14 november 2011, 22:06
Mijn mountainbike: Grand Canyon AL SL 6.9 2016, Lego Fully 2.7" 2014
Contacteer:

Mag dat, bij de concurrent? :tong
Gebruikersavatar
edwinvanpoeijer
All rounder
All rounder
Berichten: 63
Lid geworden op: ma 24 maart 2014, 22:44
Mijn mountainbike: Cube LTD SL Blackline 2015
Contacteer:

Die oefenbaan was inderdaad verrassend :-q
Helaas uiteindelijk nog geen 30km gefietst :roll: , benauwd door astma en inhaler vergeten...
Cube LTD SL 29 2015
Cube Nature Pro 2015
Cube Curve Pro 2014 [retired]
Cube Analog 29 2014 [retired]
B@rry
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 281
Lid geworden op: ma 19 oktober 2009, 11:13
Mijn mountainbike: Scott Genius 930 (2013)
Contacteer:

Prima geregelde tocht! Mooi parcoursje ook inderdaad op het "eigen" terrein. Daar kunnen ze prima trainen in de winter. De regeling van de bewaakte fietsstalling verdient ook navolging van andere tochten. Ik weet alleen niet hoe dat werkte in het spitsuur, want dat vermijd ik tegenwoordig. Toen ik er was liep het in ieder geval perfect. Het weer was natuurlijk ook wel uitzonderlijk goed. Kortom een zeer geslaagde ochtend! :-q
Be nice :-q
Gebruikersavatar
Mercurieus
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1196
Lid geworden op: vr 23 juli 2010, 22:34
Mijn mountainbike: Cannondale scalpel 2 2013 & Trek 6500
Contacteer:

Bergbike schreef:Mag dat, bij de concurrent? :tong

Ik zie ze niet als concurrent, maar als mede liefhebbers :winkie: , dus dat mag (denk ik :) )
Als ik net zo kon fietsen als ouwehoeren dan .........

http://www.tcdekleppers.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Magoo
All rounder
All rounder
Berichten: 113
Lid geworden op: do 16 oktober 2008, 12:24
Mijn mountainbike: Cannondale F29 Alloy 2 SLX/XT

Heerlijke tocht gereden. Mooie route, prima bevoorrading. Bewaakte fietsenstalling was inderdaad erg netjes geregeld maar toen ik aankwam om half 9 stond er al een flinke rij. Gelukkig werd er door een paar man/vrouw van de organisatie hard doorgewerkt (kaartjes werden toen aangegeven ipv aan de fiets gehangen) waardoor het wachten erg meeviel. Goed opgepakt!
Ik vond het lusje in het begin niet zo veel aan eerlijk gezegd, maar dat kwam ook omdat het meteen file rijden was (en het was nog niet eens echt druk toen) door de vele korte bochten. De rest van de route heb ik wel goed kunnen doorrijden, het laatste stuk van de 60 km route was zelfs stil te noemen.
Ik vond het achteraf wel een beetje vreemd dat de routes flink langer waren dan aangegeven. Ik reed de 60 km route en kwam uiteindelijke tot 64 km en de mensen van mijn groepje die gekozen hadden voor de 45 km tocht hadden zelfs 54 km gereden! Prima als routes langer zijn maar zet dan ook gewoon de werkelijke afstanden op de borden zou ik denken.
De fluitende vogeltjes in deden me overigens denken dat het april was ipv december, bijzonder!

Ik ben benieuwd naar de foto's, volgens mij komen ze op de facebook pagina van deze tocht te staan?
peddlepower
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: za 17 januari 2009, 13:28
Mijn mountainbike: KTM Myroon Master '16

was een prima tocht, mooie verdeling van technische- en recuperatie stukken. Inderdaad goed georganiseerd. Tot volgend jaar !
Demarrages
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 29
Lid geworden op: ma 27 oktober 2014, 20:12
Mijn mountainbike: Niner Air9 RDO

Leuke en goed georganiseerde tocht! hulde aan WV De jonge renner en de alle vrijwilligers!
Nulla tenacia invia est via!
Demarrages
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 29
Lid geworden op: ma 27 oktober 2014, 20:12
Mijn mountainbike: Niner Air9 RDO

B@rry schreef:Prima geregelde tocht! Mooi parcoursje ook inderdaad op het "eigen" terrein. Daar kunnen ze prima trainen in de winter. De regeling van de bewaakte fietsstalling verdient ook navolging van andere tochten. Ik weet alleen niet hoe dat werkte in het spitsuur, want dat vermijd ik tegenwoordig. Toen ik er was liep het in ieder geval perfect. Het weer was natuurlijk ook wel uitzonderlijk goed. Kortom een zeer geslaagde ochtend! :-q
Ik deel je mening mbt het parkeren, dit was keurig! Helaas is het nodig, maar op deze manier kan je nog enigszins met een gerust hart je fiets alleen achter laten :-) Een tip voor andere organisatoren!
Nulla tenacia invia est via!
Gebruikersavatar
heinzmtb
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 35
Lid geworden op: ma 21 september 2015, 10:24
Mijn mountainbike: Cube c68 pro/A.E. 780

Hoi

Ik denk ook namens alle vrijwilligers, dank voor de lovende woorden. Het was voor de club De Jonge Renner supertof om de tocht te kunnen organiseren. Gaat altijd weer veel tijd in zitten maar we hebben 1355 bikers met een smile over de finish zien gaan.
Op het eerste deel van de route op de Warande traint op de donkere dagen onze jeugd (vanaf 8 jaar en ouder). Het was als visitekaartje bedoeld en uitgaande van de vele positieve reacties is dat aardig gelukt.
Het systeem met de labels zal zeker weer gebruikt worden. Simpel maar doeltreffend. Resultaat was dat iedereen op zijn eigen fiets naar huis kon. Kortom geen diefstal. Wel zo tof na een lekkere tocht.
En voor wat het weer betreft. Dat was uniek.

Grt Hein
HennyM
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 38
Lid geworden op: do 27 februari 2014, 10:47
Mijn mountainbike: Merida Big Nine CF3000, Scott Spark Team Issue
Contacteer:

heinzmtb schreef:Hoi

Ik denk ook namens alle vrijwilligers, dank voor de lovende woorden. Het was voor de club De Jonge Renner supertof om de tocht te kunnen organiseren. Gaat altijd weer veel tijd in zitten maar we hebben 1355 bikers met een smile over de finish zien gaan.
Op het eerste deel van de route op de Warande traint op de donkere dagen onze jeugd (vanaf 8 jaar en ouder). Het was als visitekaartje bedoeld en uitgaande van de vele positieve reacties is dat aardig gelukt.
Het systeem met de labels zal zeker weer gebruikt worden. Simpel maar doeltreffend. Resultaat was dat iedereen op zijn eigen fiets naar huis kon. Kortom geen diefstal. Wel zo tof na een lekkere tocht.
En voor wat het weer betreft. Dat was uniek.

Grt Hein
Mooi gesproken Hein. Je was me net voor :-D

Het was voor dit organisatie comité de eerste keer dat we tocht organiseerden.
Met de paar opmerkingen die ik hier en daar heb gezien/gehoord heb, kunnen we zeker iets mee.
Volgend jaar gaan we er weer een grandioos evenement van maken.

Groetjes HennyM
Gebruikersavatar
Black Scotty
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 658
Lid geworden op: za 7 april 2007, 22:33
Mijn mountainbike: Cannondale F-Si 4 Carbon 2017
Contacteer:

Als dit de eerste keer was dan heb ik er helemaal respect voor, het was echt goed geregeld, ik rij al 16 jaar toertochten maar deze was echt super.
http://petpowerdh.wix.com/petpower4mischa#" onclick="window.open(this.href);return false;
John 69
All rounder
All rounder
Berichten: 55
Lid geworden op: do 28 februari 2013, 23:22
Mijn mountainbike: Cannondale F29 Carbon 2

HennyM schreef:
heinzmtb schreef:Hoi

Ik denk ook namens alle vrijwilligers, dank voor de lovende woorden. Het was voor de club De Jonge Renner supertof om de tocht te kunnen organiseren. Gaat altijd weer veel tijd in zitten maar we hebben 1355 bikers met een smile over de finish zien gaan.
Op het eerste deel van de route op de Warande traint op de donkere dagen onze jeugd (vanaf 8 jaar en ouder). Het was als visitekaartje bedoeld en uitgaande van de vele positieve reacties is dat aardig gelukt.
Het systeem met de labels zal zeker weer gebruikt worden. Simpel maar doeltreffend. Resultaat was dat iedereen op zijn eigen fiets naar huis kon. Kortom geen diefstal. Wel zo tof na een lekkere tocht.
En voor wat het weer betreft. Dat was uniek.

Grt Hein
Mooi gesproken Hein. Je was me net voor :-D

Het was voor dit organisatie comité de eerste keer dat we tocht organiseerden.
Met de paar opmerkingen die ik hier en daar heb gezien/gehoord heb, kunnen we zeker iets mee.
Volgend jaar gaan we er weer een grandioos evenement van maken.

Groetjes HennyM
Afgelopen zondag zeker genoten van de toertocht maar tot mij verbazing hangen alle pijlen er nu nog.
Misschien handig om de peilen toch nog te gaan op halen komen misschien nog van pas bij de toertocht van volgen jaar :winkie: :-q
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

John 69 schreef: Afgelopen zondag zeker genoten van de toertocht maar tot mij verbazing hangen alle pijlen er nu nog.
Misschien handig om de peilen toch nog te gaan op halen komen misschien nog van pas bij de toertocht van volgen jaar :winkie: :-q
Dat alle organisatoren dat maar deden. Minimaal de pijlen of linten een aantal dagen laten hangen.
Dan hoef ik niet als ik in de dagen erna zonder die drukte mooi relaxt de tocht rijd dat niet alleen op de sporen te doen. Dat laatste gaat meestal overigens bijna altijd goed.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Gebruikersavatar
Mercurieus
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1196
Lid geworden op: vr 23 juli 2010, 22:34
Mijn mountainbike: Cannondale scalpel 2 2013 & Trek 6500
Contacteer:

John 69 schreef:
HennyM schreef:
Mooi gesproken Hein. Je was me net voor :-D

Het was voor dit organisatie comité de eerste keer dat we tocht organiseerden.
Met de paar opmerkingen die ik hier en daar heb gezien/gehoord heb, kunnen we zeker iets mee.
Volgend jaar gaan we er weer een grandioos evenement van maken.

Groetjes HennyM
Afgelopen zondag zeker genoten van de toertocht maar tot mij verbazing hangen alle pijlen er nu nog.
Misschien handig om de peilen toch nog te gaan op halen komen misschien nog van pas bij de toertocht van volgen jaar :winkie: :-q

Of het wordt een overstijgende lange nieuwe route :winkie:
Als ik net zo kon fietsen als ouwehoeren dan .........

http://www.tcdekleppers.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie