19-06-2016 - ATB Marum zomertoertocht 2016

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
SterkeJerke
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 193
Lid geworden op: zo 4 september 2011, 19:20

De tweede toertocht!

De routecommissie,onder leiding van Eddie, heeft met zijn team, alweer een mooie route uitgestippeld. De vergunnings-aanvraag is de deur uit. En we zijn bezig met de laatste puntjes op de I.

Een mooie ronde van 20 kilometer, speciaal voor de jeugd.

Wil je wat een langere afstand kies je voor 35km

Wil je echt wat zien van Marum en omgeving? Dan moet je voor de extra lus kiezen, oftewel de 50 kilometer.

Met medewerking van diverse grondeigenaren, Staats Bosbeheer, Stichting Groningerlandschap en de diverse sponsoren zullen we weer een onvergetelijke tocht organiseren die voor iedereen te doen is.

Er zijn diverse stukken die speciaal voor deze toertocht toegankelijk zijn gemaakt, toegang is dus éénmalig.


Na de tocht is er de mogelijkheid om bij de start- en eindlocatie je fiets schoon te spuiten en ben je vervolgens van harte welkom bij de "Heerlijkheid" die diverse lekkere versnaperingen klaar heeft staan op het speciaal aangelegde terras.

Speciaal voor de jeugd is er de mogelijkheid om onder begeleiding van onze trainers om 09:30 te starten voor de 20km. Wil jij of je zoon daar gebruik van maken, neem dan even contact met ons op: info@atbmarum.nl

Start inschrijving 20 km, 35 km en 50 km om 09.00 uur
Kosten: €5,= (lid van NTFU €4,=)
Gepijlde route
Douche- en kleedgelegenheid aanwezig bij SV Marum
Mogelijkheid om fiets af te spuiten
Gratis deelname jeugd (< 16)
Helm verplicht
Aparte douche- en kleedgelegenheid voor dames
Damestoiletten
Wil je meer informatie? info@atbmarum.nl of vul het contact formulier in.

Wij zijn er bijna klaar voor. Jullie ook? Tot zondag 19 juni!

Afbeelding
Neggy
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 602
Lid geworden op: zo 27 november 2005, 01:00
Mijn mountainbike: CANYON Lux Trail CF6

Up !
Wat binne we mooi fut niet ?
wilbveen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 395
Lid geworden op: do 28 augustus 2008, 01:34
Mijn mountainbike: Stevens Glide ES ; Specialized Stumpjumper FSR Elite 29-er

Ik heb vorig jaar veel positieve berichten gehoord. Dit jaar ook maar eens kijken.
Neggy
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 602
Lid geworden op: zo 27 november 2005, 01:00
Mijn mountainbike: CANYON Lux Trail CF6

We zijn de hele dag druk bezig geweest om de hele route weer uit te pijlen. En linten e.d. aan te brengen. De tocht wordt nog weer mooier/spectaculairder/zwaarder dan vorig jaar. Inschrijven vanaf 8.45 uur. Restaurant " de Heerlijkheid ". Wordt prachtig fiets weer.
Wat binne we mooi fut niet ?
Plaats reactie