Toertochten 2016/17 West-Brabant/België "ek-strava-ganza"

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Biezem01
All rounder
All rounder
Berichten: 75
Lid geworden op: ma 28 september 2009, 16:40
Mijn mountainbike: Cube LTD Pro Blackline

nielsvo schreef:En daar is ie dan officieel: de winter 2017/2018 toertochten kalender van Grensloos Toeren: "VELDTOERTOCHTEN IN GRENSSTREEK NOORDERKEMPEN / WEST-BRABANT" (Antwerpen – Bergen op Zoom – Breda – Turnhout)

datum plaats locatie inschrijving afstand organisator

24-sep-17 Essen parochiecentrum Essen-Statie, Kerkstraat 62 08.30-10.30 30/42 WTC De Pomp
Afbeelding
MonkeyRider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4077
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 20:23
Contacteer:

Bavel 24 sept staat er niet op??
Har77
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2233
Lid geworden op: do 4 juni 2009, 16:17
Mijn mountainbike: is beter in shape dan ik

Iemand een idee welke organisatie zondag een TT over de blauwe wandelroute in het Bredase Mastbos heeft laten gaan? Goed denkwerk op zondagochtend. Kweken 'we' ook erg veel goodwill mee bij het publiek en de SBB boswachter. Liep daar zelf, was erg druk met wandelaars en was in het korte tijdsbestek al getuige van een near miss met een kleuter. Genoeg andere paden. Dit is echt gewoon dom.
Athletes EAT and TRAIN, they don't DIET and EXERCISE.....
BerryFOX
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 643
Lid geworden op: di 15 augustus 2006, 10:26
Mijn mountainbike: Cannondale Flash Carbon Team / Salsa El Mariachi

Als je even op de kalender had gekeken had je het kunnen zien...

Overigens totaal geen problemen met eventuele wandelaars gehad in het Mastbos waar hoofdzakelijk over brede paden is gefietst.

Neem aan dat SBB op de hoogte is van de toertocht en voor deze activiteit akkoord (vergunning) moet geven.
Gebruikersavatar
nielsvo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1649
Lid geworden op: zo 5 maart 2006, 20:45
Mijn mountainbike: Pivot Mach 429SL

MonkeyRider schreef:Bavel 24 sept staat er niet op??
Ik heb enkel de kalender van Grensloos Touren gepost. Alles wat daar niet op staat valt er hier dus buiten (aanvullend dus op mtb-you kijken) :wink:

Nieuw topic geopend voor 2017/2018: hier verder
Plaats reactie