12-3-2017 – Gulpen – Specialized MTB Tourtocht

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

michel3vb schreef:Gisteren met 4 man afgezakt naar het verre zuiden. Het was weer een hele mooie rit met prima omstandigheden qua terrein en weer. Het rondje was volgens mij vrijwel gelijk als die van vorige jaar maar dan andersom. Een aantal pijlen, met name in de afdaling, konden wel wat eerder.
Hee! Welkom terug! :bier:
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Dubber
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2392
Lid geworden op: za 2 januari 2010, 23:38
Mijn mountainbike: too much to list :)

Er stond ook iemand foto's te maken op de 2e pauzeplaats, wie weet wie dit is geweest?
Boekenkist
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: do 21 april 2016, 17:21

Dubber schreef:Er stond ook iemand foto's te maken op de 2e pauzeplaats, wie weet wie dit is geweest?
Ik weet dat deze man in het begin van de tocht aan het filmen / fotograferen was. Volgens een berichtje van de man onder reacties, zijn de foto's op zijn facebook-pagina te zien en het filmpje uiteindelijk op Youtube. Ik heb daar nog niet naar gezocht. Ik weet ook niet of hij de persoon is geweest die jij bedoeld.
RobReijnders
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 335
Lid geworden op: do 9 november 2006, 13:34
Mijn mountainbike: Specialized Epic Expert 2016, Bianchi Intenso 2015

Weer een mooie tocht, alleen koop volgend jaar echt grotere bordjes. Deze zijn gewoon te klein
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

RobReijnders schreef:Weer een mooie tocht, alleen koop volgend jaar echt grotere bordjes. Deze zijn gewoon te klein
Hadden ze toevallig ook lintjes hangen van de Rabobank?
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
scan
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 1 april 2015, 22:09

Iemand een idee hoeveel deelnemers er waren dit jaar? Het was rustig onderweg vond ik (wat gelukkig niet erg was ;-))
Plaats reactie